Cumartesi, Eylül 20, 2014

RKBT 2. Gün || Kimberly Fisk "Son Adım Aşk" || Yorum


Jenny nişanlısı ölmüş ve beraber kurdukları şirketi tek başına ayakta tutmaya çalışan bir kadın. Jared ise Jenny'nin nişanlısının arkadaşı ve şuan acil olarak borç verdiği paraya ihtiyacı var. 
Öncelikle Jenny ve Jared arasındaki ilişki çok ince ayardı. Özellikle duygusallığa son sayfalara kadar pek yer verilmemişti. Sanki ana değil de yan karakterler gibiydi. Hatta kitap bir an öyle bir noktaya geldi ki Jenny'nin o çok sevdiği nişanlısı ile olan ilişkisinden bile şüphe ettim. Malumunuz kitaplarda hep önceki sevgilinin kötü yanını bulup öne çıkarmak vardır. Allahtan bu kitap o kadar ileri gitmemiş. 

Jenny'nin karakterini sevdim diyebilirim. Sadık, kararlı ve beceriksiz olmasına rağmen çabalayan birisi olarak yazılmış. Özellikle yemek pişirme kabiliyeti beni benden aldı. Kitapta değinilmiyor ama bence Jenny Jared'a, onun yemeğini yiyebildiği o ilk anda aşık oldu. Zira adam zoru başardı.

Jared ise sert olmaya çalışan ve geçmişi ile ilgili gereksiz gizem yaratılan biriydi bence. Şimdi bile düşünüyorum da hala Jared'ın geçmişine niye bu kadar taktığını anlayamıyorum. Ne bileyim bana o dram halleri anlamsız geldi. Nedendir bilinmez.

Kitap boyunca en sevdiğim karakter Jenny'nin yeğeni Cody'di. Fırlama o kadar tatlı yazılmış ki benim açımdan o küçücük omuzlarıyla kitabı sırtlayıp götürdü. 

Kısacası kitabı seversiniz ya da sevmezsiniz onu bilemem fakat benim açımdan konusu kafamda tasarladığım gibi çıkmadı. O yüzden bazı diyologları ve Cody'yi sevmeme karşın ortalama bir kitaptı. 

Puanım: 10/6



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: