Perşembe, Eylül 18, 2014

Mim: Tek Renk Tag

Sevgili Kördüğüm Hayaller "Tek Renk Tag"ı için beni de mimlemiş. Teşekkürler :*


Bende bu tag için yeşil rengi seçtim. Gerçi sonradan pişman olmadım değil. Yeşil kitap aklıma gelmedi pek. Kitaplara bakamayacağım için ancak aklımda kalanları düşündüm. O yüzden kitapların resmini de çekemedim. Çoğu kitabı kaldırdım bulmam zor. Onca kitabı indir bindir yapamıyorum :(


1) Bu renkte aldığınız en son kitap?
Kimberly Fisk - Son Adım Aşk
Almadım ancak bunu, tur için geldi.


2) Kapağında yüz resmi bulunan kitap?
Sabahattin Ali - Kuyucaklı Yusuf


3) Ana karakterini çok beğendiğiniz bir kitap? 
Lisa Kleypas - Nisan Yağmurları
Lisa aşkımı biliyorsunuz. 


4) Filmi çıkmış veya çıkacak bir kitap?
Wendelin Van Draanen - Yanılmak Güzeldir
Filmi de çok güzeldi ayrıca


5) Bu rengin bulunduğu favori kapağınız? 
Michael Lee West - Geçmişin Gölgesinde Aşk


6) Beklentinizi karşılayamamış bir kitap?
Kristin Harmel - Gökyüzünde Yıldızlar Parladıkça


7) Herhangi bir seriye ait olmayan bir kitap?
Mary Alice Monroe - Nehir Günlüğü


8) Konusunu çok orijinal bulduğunuz bir kitap?
Eda Tuzcalı - Sadece Seni Sevdiğimi Söylemek İçin Aramıştım


2 yorum:

  1. Ellerine sağlık tatlım, bu şekilde de güzel olmuş :) Teşekkürler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim asıl (:
      Herkesler yaptı gibi etiketlemeyemedim kimseyi ama :D

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: