Pazartesi, Eylül 29, 2014

A'dan Z'ye Kitap Cenneti

Hayal Perest'in zaman yolculuğu blogunun hazırladığı etkinlik hoşuma gitti. Aslında başka bir arkadaşımda gördüm, daha sonra bakınca etkinliğin ilk elden sayfasına da ulaştım. Böyle kitapları düşünüp kafa patlatacağım yazıları daha çok sevdiğimden de katılmak istedim (:

Kitaplığımızda bulunan kitapları A'dan Z'ye seçiyoruz. Her harf için birkitap. (Ebooklar hariç)

Benim seçtiklerim;



Hiç harf eksiğim yok ehehe :D 
I-İ yer değiştirmiş farketmedim sorry :D

Aslında kimsenin etiketlendiği bir etkinlik değil ama ben Şefika'yı mimleyeceğim. Nihahaha otur düşün bakalım.

İmza: Hain arkadaş :P


12 yorum:

  1. Ben "J" hariflye kitap bulamamıştım ama ;)
    Böylece yeni kitaplar da tanımış oldum, yazı için teşekkürler (=

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O harften umutsuzdum ama gördüm ki Bronte imdadıma yetişiyor :D O olmazsa James Watt varmış gerçi :D
      Eğlenceli bir etkinlikti teşekkürler (:

      Sil
  2. Eğlenceli olacakmış gibi, bu haftasonu eve gittiğimde ben de yapayım bari :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence çok eğlenceliydi. Kitaplarımı liste yapmama rağmen zorda kalana kadar bakmadım hatta (:

      Sil
    2. Benim hafıza o kadar değil valla gksdj

      Sil
    3. :D Beyin jimnastiği olacak :D

      Sil
  3. Teşekkür ederek kabul ediyorum mimi, amma unutmaaa bunlar sana yol, su, elektrik olarak dönecek bilesin :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklerim annnnem :D Zaten sula kesilecek gibi :*

      Sil
    2. Ahahah :D Teşekkür ederim canım, en kısa sürede yapıciiim :*

      Sil
    3. Bak tarih yazıyor orada, kayıt tutuyorum haberin olsun :P
      Şaka bir yana zevkli bir etkinlik, yaparsan mutlu olurum yapmazsan... bilemedim düşünmem lazım :D

      Sil
    4. Canımın içi mimlemiş, yapmam mı hiç :D

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: