Cumartesi, Eylül 20, 2014

Bir Gün Yine Festivale Giderken (:


8. Beyoğlu Sahaf Festivali geldi çattı yine. 1 yıl ne çabuk geçti ya. Beklemek zor oluyor gerçi ama gelince de hayret ediyorum çünkü 3. yıl oldu bile benim için. 

Önce festival resimlerini sonra yeni kitaplarımı ekleyeyim. Yalnızca şunu söyleyeceğim. Gitsenize yahu festivallere -_- Niye kimse gitmiyor buralara. Bugün konuşurken duydum festivalde olmasa çoğu yer kepenk kapatacak diyorlardı. Tamam normalde pahalı çoğu sahaf ama en azından burada uygun ve hala çok az katılım var. Ben anlamıyorum ki insanlar daha ne istiyor bedava mı olsun kitaplar. O zaman herkes hurra yapardı. Yanlış anlaşılmasın gidin boşaltın demiyorum ama satış sitelerini talan eden insanların oraya gidip 1 kitap bile almamasını hayretle izliyorum. Fuar için onca yol gidebilirken Taksim gibi bir yere gidememek tuhaf. Neyse herkesi kendim gibi görmekten vazgeçmeliyim. Çoğuna nasılsa yayıncılardan geliyor, diğerleri de sabırsız çıkar çıkmaz alyor. Ben fuara da festivale de üşenmem giderim. Taaa Üsküdara bile gittim.

Neyse gelelim resimlere...






























Bazı sahafların sizi geçen yıldan tanıyorum demeleri de ayrı keyifliydi :D
3-4 tanesi hediye olmakla birlikte aldıklarımız. 
Fiyat söylemeyeceğim ancak diyebilirim ki büyük çoğunluğu uygundu. 
İsteyen olursa fiyatta söyleyebilirim.
Duvarların Dili Olsa'yı pek sevmemiştim takas falan yaparım artık (:











Büyük bir kitap aşığı olarak istediğim kitapları hem de böyle uygun fiyata bulmak çok sevindiriciydi. Baskısı olmayan kitaplara bile rastlıyorum ki hayatta tek şanslı olduğum konu bu sanırım. Çok istiyorum demek ki karşıma çıkıyorlar ^_^

8 yorum:

  1. Gerçekten kitaplar baya ucuza satılıyormuş ben de gitmeyi çok istiyorum ve büyük ihtimalle bu pazartesi gideceğim. :) Acaba Yabancı Serisi'nin kitabını ne kadara almıştın ben de ilk kitabını bulabilirsem almak istiyorum da merak ettim. :D Kitaplığımda okunmayı bekleyen deli gibi kitap var ama gidip gezmek lazım hoşuma gidenleri alırım da hem oradaki insanlara destek olur hem de uygun fiyata güzel kitaplarımız olmuş olur. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük çoğunluğu gerçekten uygun :D Onu özelden söylesem biri hediye de ortaya çıkmasın :P
      Gidebilirsem yine gitmek istiyorum ben de (:
      Katkı önemli bence de. Özellikle o kadar gün oraya kitap taşıyıp üstüne uygun fiyata belki zararına satan insanlara bir katkımız olur (:

      Sil
  2. Benim bulunduğum şehirde ne böyle festivaller ne de kocaman fuar var ;( vallahi çok özendim sana. Ne zaman bitiyo ki bide? Ben teee bayramda gelcem İstanbul'a.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'da yaşamanın en iyi yanı bu sanırım. 7 Ekim'de bitiyor, bitmeden yetişiyorsunuz sanırım (:

      Sil
  3. İstanbul'da yaşayan kitap aşıkları ne kadar şanslı... İnsan kendini kaybeder burada :) Çok güzel kitaplar almışsın. Virgin River serisinin ilk kitabını okudum çok güzeldi, Fısıldayan Kaya'yı okuduğunda yorumunu merak ediyorum. Kitaplarını Keyifle oku canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürlerr (: Faydalanan kesim olarak çok şanslıyız evet. Hani bıraksalar her gün giderim :D
      O seriye henüz başlamadım ama bununla eksiğim tamamlandı ufaktan başlayacağım (:

      Sil
  4. Ben de çok destekliyorum böyle edebiyat günlerini. Fakat çoğu insanın haberi olmuyor. Tanıtım açısından sıkıntılı bir durum. Yoksa katılım biraz da olsa artardı diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 8 yıl olmuş artık duymamak tuhafıma gidiyor nedense. Ben çokça paylaşıyorum aslında ama ilgilenmeyen ilgilenmiyor maalesef :( Herkes blog vb yerlerde duyursa çok iyi olur.

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: