Çarşamba, Eylül 03, 2014

The Chocolate Books Tag | Çikolata Gibi Kitaplar


Okuma Köşem'den Buse Çikolata Gibi Kitaplar için mimlemiş.
Çok zor bir tag bu ya. Resimlere baktıkça canım çikolata istiyor. 
Mim bitmeden kendimi tutabilirsem en âlâ.


Bitter çikolata: Karanlık konulu bir kapağı olan kitap (taciz, ev içi şiddet, tecavüz, yalnızlık, zorbalık, ölüm vb.) ?

Judith McNaught - İçinde Aşk Saklı.
Hayranları inkar edebilir ama içinde tecavüz vardı ve o yüzden de nefret ederim bu kitaptan. 


Beyaz çikolata: En sevdiğiniz hafif ve mizah içerikli kitap?

Tawna Fenkse - Dalgalar Hep Aşk Getirse diyeceğim buna. Çok güldüğüm kitaplardan biri, Tawna'da sevdiğim yazarlardan.


Sütlü çikolata: Çok konuşulan reklamı yapılan ve okumak için öldüğünüz kitap?

Reklamı yapılan kitapların fos çıktığını öğrenecek kadar büyüdüm o yüzden es geçeceğim. Kitap zevkimin uyuşmadığı kimsenin önerisini dahi dinlemiyorum artık reklamlarla hiç işim olmaz. Reklam kuşağında kanal değiştiren nesildenim ben ;)


Karamelli çikolata: Okurken içinizi eritip bir tuhaf hissettiren kitap? 

İçinizi eriten derken? Tuhaf hissettiren o.O
Fena bir yerlere gidiyor gibi bu sorular ama hadi hayırlısı.

Lisa Kleypas - Ben Böyleyim diyeceğim buna. Cam'in tüm Hathaway'lerle ilgilenmesi ve "Ben buradayım" tarzı yaklaşımları çok hoşuma gitmişti.


Kinder sürpriz çikolata: Son zamanlarda sizi şaşırtan bir kitap?

Joseph Delaney - Hayaletin Çırağı

Çocuk kitabı olarak geçen kitaplara karşı değilim ancak yaş 13 olunca pek bir beklenti yapmamıştım. Oldukça güzel çıktı. Ergenus karakterleri sevmiyorum kesinleşti.



Snickers: Hakkında kafayı yediğiniz kitap?

Brenda Joyce - BirAvuç Aşk

Yazarın okuduğum ilk ve son kitabı oldu. Okurken baya delirtmişti beni kızın saçını başını yolasım, adamı hadım edesim gelmişti!


Marşmelovlu sıcak çikolata: Okurken sizi rahatlatan bir kitap?

Okurken sevdiğim kitapların hepsi beni rahatlatıyor. Özellikle bazı favori yazarlarımın kitaplarını okumak her zaman rahatlatıcı.


Çikolata Kutusu: Okuduğunuz hangi seride bol çeşitlilik ve herkese göre olabilecek bir şeyler vardı?

Sherrilyn Kenyon - Dark-Hunter serisi
Fantastik ve aşk olması dışında bolca aksiyon da var. Aklıma başka seri gelmedi.

Acı biberli çikolata: Son zamanlarda okuduğunuz en acıklı kitap?

Michelle Knight - Beni Bulun

Gerçek bir hayat hikayesi okuyunca bayat, sırf ağlatmak için yazılan kurgular iyice saçma gelmeye ve gözüme batmaya başladı. Beni Bulun çok başka bir kitap :(


En Sevdiğiniz Kitap ve Çikolata?

Kakao'nun giriş yaptığı herşey bana göre bir lezzet şölenidir. Kakaolu sütten tut, çikolata ya da keke kadar. Ben daha çok kakaoyu seviyorum o yüzden tür seçemeyeceğim. Ancak beyaz çikolata hiç sevmem onun dışında hepsi olabilir. 

Sevdiğim ve tam puan verdiğim kitapları severim. En sevdiğim kitap diye bir şey yok maalesef. Bir kitapta bir şeye bayılıp diğerinde başka şeye bayılabiliyorum.

Bu güzel ve leziz görünüşlü mim için teşekkürler Buse'cim.

Bende;

ve

bloglarını mimliyorum.

4 yorum:

  1. itiraf ediyorum o tecavüz var ama bir şekilde kitabı çok seviyorum. Hem Brenda bir şansı daha hak ediyor =)
    Mimi çok sevdim o yüzden beni de mimledin farz edip bende yapacağım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kabul eden bir okur! (: Seveni çok kabul ederek seveni çok az maalesef (:
      Brenda'yı narin sinirlerim kaldırabilir mi bilemiyorum :P

      Lütfen, yaparsan sevinirim. Bir süredir yapıldığından kim yaptı yapmadı bilemedim, yoksa severek etiketlerdim (:

      Sil
  2. Çok güzel olmuş bu mim! Canım çikolata çekti valla, gidip yiyeceğim. :) Cevapların da birçok blogger'dan farklı olmuş. Bu arada, o tecavüz olayı malesef ki oldu. Yani delirmeme ramak kalan bir andı okurken. Tamam tipik bir tecavüz değildi ama oldu mu oldu.. Yine deeeeee. Ona rağmen, ben de kitaba aşığım! Ve adamın ciddi anlamda telafi etmek için çok şey yaptığına inanıyorum.. Neyse, keşke hiç yazılmasaymış o kısım. Eline sağlık bu mim için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler (: Yaparken baya bir zorlandım resimlere bakmaktan cevap yazmak zor geldi ama başardım (:
      Durumu kabul eden biri daha sevindirici (: Bazı şeyler var ki kitaplarda geçince kul köle olsa sonra sevemiyorum onlardan biri de tecavüz maalesef ki :/ Olmasa iyi olmuşmuş ama seveni artardı. Benim gibi sevmeyen bir sürü kişi biliyorum çünkü (:
      Teşekkürler ayrıca cevapları beğenmene sevindim (:

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: