Pazar, Temmuz 21, 2013

Bir Kaç Bir Şey




Her zaman kitap alışverişlerimin haberini yaparım. Bu sefer sizin alışveriş yapabileceğiniz bir kaç yerden haber vermek istiyorum.

Öncelikle Kaytan Kitap Blogu sayesinde keşfettiğim Ukitap'tan bahsetmek istiyorum. Daha ayrıntılı bilgiyi haberin asıl kaynağından yani şuradan bulabilirsiniz ama bende denemiş biri olarak sizlere bahsetmek isterim, 

Ukitap, Nadirkitap gibi ikinci el kitap alabileceğiniz bir site. Gerçi sıfır kitaplar da var ama neyse adı ikinci el işte :D Geçtiğimiz günlerde Hush Hush serisinin ilk 3 kitabına çok uygun fiyata rastlamışken ilk denemeyi yapmak istedim. Şansım mı açık nedir? Zaten son kitap vardı tam aradığım kitapları buldum. Bir de kargo ucuza gelince bu 3 ciltli kitaba 21 + 5 tl kargo parasına sahip oldum. Bilirsiniz bu serinin kitapları çok pahalı. Normal baskıları da yok hepsi ciltli. Hem de kitaplarda çizik bile yok. Belki siteden alsam böyle hasarsız gelmezdi :D 

O kadar memnun kaldım ki aynı kişiden 2 kitap daha almaya karar verdim. Özellikle ptt ile indirimli gönderen ya da çalıştığı yer dolayısıyla kargo ile anlaşmalı olan kişilere rast gelirseniz çok avantajlı bir yer. Denemenizi tavsiye ederim.




* * *

İkinci haberim Altın Bilek Yayınları ile ilgili. Sayfasını takip ediyorsanız belki görmüşsünüzdür; kişiye özel set hazırlıyorlar. Bende geçen hafta bir set hazırlattım. En güzel tarafı istediğiniz kitabı seçmekte özgür olmanız. Netteki setlerde illa ki bende olan kitaplar olduğu için hep sinirim bozulur. Bu sefer uygun fiyata istediğim kitapları aldım. Altın Bilek kitapları almayı düşünüyorsanız, öncelikle sayfalarına gitmenizi tavsiye ederim (:



* * *


Üçüncü haberim kitap kurtlarından ziyade uzak doğu kültürü ile ilgilenenler için. 
Muhtemelen sıkı takipçilerin haberi vardır ama KoreanTurk Chopstick satışlarına başlamış. Benim gibi ramen, özellikle de yemek çubuğu hastaları için birebir. Hemen ablamla kendimize aldık tabi ki :D Arayanlar olduğunu bildiğim için bir de buradan duyurmak istedim. Çatal ve kaşığa aldırmayın ama benden söylemesi. Stick içinde çok beklentiye girmeyin. Biraz kalınlar ama iş görüyorlar (:


8 yorum:

  1. İlla ki sıfır olacak takıntısı olmayan biri olarak ukitap bilgisi için teşekkürler :) özellikle ikinci el kitapları severim hatta bulamadığım eski kitapları bile belki bulabilirim :) inceleyeceğim siteyi teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim (: Benim de yoktur sayfaları tam olsun silik falan olmasın yeter, okuyup müzeye kaldıracak değilim sonuçta :D Aynı yayıncıdan birkaç kitap beğenirsen çok kârlı olur bence (:

      Sil
  2. Çok teşekkürler çok iyi oldu bu bilgiler hush serisini bende okumak istiyorum çok uyguna almışsın keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim (: Uygun fiyatlı bulursun sen de umarım (:

      Sil
  3. Ciltli kitaplar ve tanesi 7 TL'den çok iyi bi alışveriş yapmışsın gerçekten. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi, %50'den ucuza geldi :D Hatta ikinci kez anlaştık.
      Geç haberim olmuş ama sayende güzel bir yer keşfettim (:

      Sil
  4. ukitap mıı??
    hemen bakıyoruum bebek :)
    saoll

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: