Pazartesi, Temmuz 29, 2013

Bunlarda Benden Olsun (:


Blogu açtığım süre boyunca gerek tanıtımlar gerekse yorumlarla bir çok kitaba ve yazara yer verdim. Sonra düşündüm ve benim iki minik hikayemin niye blogumda olmadığını bulamadım. O yüzden yazmamın üzerinden üzerinden çok geçmesine rağmen onları da sizle paylaşmak istedim.


İkisi de ödüllü ama çaktırmayın. Bana Yaşamayı Öğret 2. olsa da benim için yeri ayrı. Hayatımın Sorusu ise 1.lik aldı. Polisiye, küçük bir hikaye. Bakalım sizler de beğenecek misiniz (:



Bana Yaşamayı Öğret




Maalesef tanıtımım yok :(





Hayatımın Sorusu




Karanlığın sakladığı sırlar bir oyunla açığa çıkmayı bekliyor. Elinde tuttuğun başkasının hayatıysa ne kadar ileri gidebilirsin?

Yalnızlık sarmışken etrafı bir çığlık sesi bölüyor geceyi. Saklanacak hiç yer yok ve kendinle
başbaşasın. Kaçamaz, saklanamazsın. Bu ölüm oyununda sadece bir piyonsun. Soruları iyi düşün.
Hayatının sorusuyla perde kapanabilir…





Yorumlarınıza ve eleştirilerinize açığım :D İnşallah bir gün roman yazacak cesareti de bulacağım :D


6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Okudun mu bakim okudun mu :P

      Sil
    2. Yazarım diye geçinen çoğu kişiden daha iyi!
      Evet okudum ve çooook sevdimm ^_^

      Sil
    3. Sağol canım benim, beğenmene sevindim :*

      Sil
  2. Merhaba! İki hikayenizi de okudum. İkisini de çok akıcı ve sürükleyici yazmışsınız. İlk hikayeniz (Bana Yaşamayı Öğret) çok akıcıydı ve Sam'in kararını merakla bekledim. İkinci hikayenizi ise (Hayatımın Sorusu) kesinlikle gerilerek okuduğumu söyleyebilirim.
    İki hikayeniz de harika. Ödül aldıklarına hiç şaşırmadım. Bence siz roman yazmaya başlamalısınız. Özelikle gerilim romanı :)
    Paylaşımlarda görüşmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Başak, beğenmenize çok sevindim :D Gerilim romanı yazmak konusunda endişeliyim ama polisiye yazmayı kesinlikle istiyorum. Tabi o cesareti toplayabildiğimde :D Böyle güzel yorumlar çok şevklendiriyor (:

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: