Perşembe, Eylül 11, 2014

Unutulmuş Bir Durum


Merhabalar,

uzun zamandır aklımda olan bir konuya değinmek istedim bu gece. 

Efenim Kitap İklimi olarak biliyorsunuz artık beni. Ancak blog takipçilerinize baktığınızda göremiyorsunuz. "Only" adıyla takipleri yaptığımı söylemek istedim. 

Ayrıca blogu takip eden ya da etmeseniz de olur ya kişiler link bırakırsa takibe almak isterim. Takip etmeyi unuttuğum çok blog var. Özellikle kimlerin blogu var diye bakamıyorum maalesef. O yüzden blogunuzu takibe almamı istiyorsanız yorum yazmanız yeterli. Gerçi link bıraksanız daha makbule geçer ^_^

Umarım konuya açıklık getiren bu yazıyı okur ve geri dönüş yaparsınız :D

Sevgiler (:

13 yorum:

  1. Yazılarına çoğunlukla bloglovin üzerinden ulaşıyorum. Hem daha kullanışlı bir takip imkanı sunuyor, hem de bir çok kişiye daha pratik ulaşabiliyorum.

    Ayrıca blog üzerinden de takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu kullanmayı bir türlü çözemedim nedense, bir karışık geliyor. Sık kullansam pratiklik kazanırım ama sanırım (:
      Bloglovin üzerinden takibi de hatırlatttığın iyi oldu, bende blogdan takipteydim ama diğerinden etmemiştim, edeyim (:

      Sil
  2. Beni takip et demekte tuhaf olur ama :D Ben genelde okuduğum yayınlardaki yorumlarda ismi dikkatimi çekince bakıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O aklıma gelmemişti açıkçası ama takipçileri takip etme gibi bir durum var ya ondan yazdım bunu (: Eskiden takip etmeye çalışıyordum ama son dönem sayıda artınca edemez oldum. Hem takipçi adımı bilmediklerinde de sıkıntı çıkıyor. Yazıların altına yazmalarındansa buraya yazmaları daha iyi olur gözümden kaçmaz (:

      Sil
    2. İlla beni takip etmeleri de gerekmiyor ayrıca yeni bloglar keşfetmek isterim (:

      Sil
    3. Anladım buraya yazarlarsa takip etmek isteyenlerde görüp faydalanır hem. :)

      Sil
    4. Evet, inş faydası olur (:

      Sil
  3. Blog keşif etkinliği gibi olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz öyle oldu (: Görüp takip etmek isteyenler olur güzel olur (:

      Sil
  4. http://tifiltigtil.blogspot.com.tr/2014/09/suh-i-fidanda-cekilis-var.html
    Az önce bir çekiliş paylaştım Buda onun linki hazır link varken koyayım dedim. :) beni takip ediyormusun bilmiyorum ama yinede yazıvereyim dedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etmiyormuşum hemen geldim. İnş olmuştur takip kısmı tuhaf görünüyor. Sanırım netimde problem var :/

      Sil
  5. Çok şeker olmuş bu ya. :) Ne kadar içten yazmışsın. :D Böyle yazınca sen bilirsin, etmeden de olur falan diyesi geliyor insanın ama etmiyorsan ben de bloguma beklerim, ortaboypopcorn. :)
    Yeni bloglar keşfetmek güzel ama hepsinin takibi zor gerçekten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ^_^ Hemen geliyorum (:
      Yazının yanlış anlaşılabileceğinden korkmuştum, yorumları görünce çok sevindim (: Bazen bloga girip takip etmeyi unutarak çıktığımız bile oluyor. Böylece unuttuklarımı telafi edebilirim (:

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: