Cumartesi, Eylül 13, 2014

Festival Gibisin, Katılmak İstiyorum...

Bu yıl 8. gerçekleşecek olan Beyoğlu Sahaf Festivali 17 Eylül - 7 Ekim tarihleri arasında olacakmış. 

Başlangıç tarihini daha önce öğrenmiştim aslında ama resmi bir açıklama gelmeden rahat edemiyorum. Henüz facebook'da etkinlik oluşturulmamış ama kısa zamanda gelir diye düşünüyorum. Ne de olsa çok az kaldı.

Her zaman gittikten sonra haber veririm. Bu kez başlamadan yazdım ki gitmek isteyenler programını yapsın :D Bende ablamın izin durumuna göre gideceğim. Sonra belki arkadaşla da bir ziyarette bulunurum :D 

Festival dedim de aklıma geldi.
Geçenlerde Üsküdar festivaline gitmiştim biliyorsunuz. Kitaplarımız aldık, az oturup sohbet edelim dedik. Bu arada ıslak hamburger diye bir şey keşfettim ne kaaaa güzel bir şey o ya. 
Festivali düzenleyen Üsküdar belediyesi, poşetlerde bastırmış. Yanımızda oturan teyzeler belediye logolu poşetleri görünce önce ne olduklarını sordu. Yanii bizim ellerimiz baya dolu sonuçta. Kitap dedik, belki bir ziyaret etmek isterler diye.
Sonraki soru ise şu: Belediye mi dağıtıyor?

Gülsem mi ağlasam mı bilemedim ben o an tabi ki gülmedim. Kibarca festival olduğunu söyledik. Muhtemelen teyze poşetlerin çokluğunu görünce kitaba para verdiğimiz için garipsemiştir. Daha öncede dedim ya bırakın milletin ziyaret etmesini, giren dolaşan bile boş çıkıyor. 

"Bunların arpası buğdayı fazla geldi herhalde," diye düşünmüş müdür diye düşünmeden edemedim :D Tabi kendi kendime de cevap verdim. "Fazla geldi, artanla kitap aldık :D"

Öyle aklıma geldi işte bir yazayım dedim. Fazla kitap okumanın zararı mıdır nedir amma hayal gücüm olmuş :D

Umarım geçen yıllardan daha da kalabalık olur festival. Hani görüşmek isteyen olursa da haberleşebiliriz. 

Sevgiler.

2 yorum:

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: