Perşembe, Ekim 24, 2013

RKBT 1. Gün || James Bowen "Bob'un Dünyası" || Yurtdışı Kapakları ve Çekiliş





RKBT Bob'un Dünyası 1. günden herkese merhaba. 
Bugün sizlere yurtdışı kapaklarını paylaşacaktım ama bir baktım anlaşmışlar gibi tüm ülkeler aynı kapağı paylaşmış. Yahu 22 dilde yayınlanmış biri bile değiştirmez mi :D 
Neyse efendim kitabı sevdiğim için bu seferlik bir şey demiyorum :P
Ben de bugün James Bowen'in facebook sayfasından aldığım bir kaç resmi paylaşmak istedim. 

Okuyucuları ile Bob'un Dünyası;


Bulgaristan kapakları ve okuyucuları;
İki kitabın baskısını da görmek açısından sevdim bu resmi (:



Portekiz kapağı ve okuyucusu;
Kedisi de pek tatlı değil mi Bob'dan tatlı olmasın :D
(1. kitap olduğunu biliyorum. 2. kitap henüz fazla ellere düşmemiş sanırım :P)



Çek Cumhuriyeti;
Bu ilk kitap sanırsam. Ama yine de hoş durmuyor mu? Özellikle ciltli olduğuna dikkat çekerim.



Japon kapağı değilmiş kendileri, Japonya'nın kedi seveler dergisiymiş. Sanırım Bob'dan esinlendiler :D




İspanyol okuyucusu (Kitaplar neden ing anlamadım ama olsun okuyucu okuyucudur);
Ablamız biraz çekimser çıkmış gibi değil mi? Bence çok iyi çıkmışsın abla hiç endişe etme :D



Almanya kapağı ve okuyucusu;
Türk kapaklarını görmedik değil hani :D
Bob'un dolaştığı yerlere, ellere baksanıza. Şanslı kerata :P



Tabi ki orjinal kapak. Buranın neresi olduğunu unuttum ama blog adresinde gördüğüm kadarıyla kitap bolca gezmiş :D 



Ve bu da kitabın farklı baskılarının bir araya getirilmiş hali.
Hepsi de ayrı ayrı güzel :D



Ve bu da gelecek yıl basılacak olan kapak. Yeni kapakla karşımızda olacak olsa da ben hala ilk kapaktan yanayım :D 
(Bob zayıflamış mı ne)




Çekilişe hala katılmadıysanız buyrun;



a Rafflecopter giveaway

2. günde görüşmek üzere

6 yorum:

  1. Onun İspanya olduğundan şüpheliyim. İspanya'nın kapağı niye İngilizce olsun canım, İspanyolca varken

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyarı için teşekkürler, kapağı kısmını eklememem lazımdı doğru sadece okuyucusu olacak.

      Sil
  2. Yine ben! Ayrıca o Japonya kapağı değil, Japonya'da çıkan bir kedi severler dergisi ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah işte yabancı dil bilmeyince böyle oluyor, Bob'a benzetememiştim zaten. İlginç olur diye ekledim yoksa onların kedileri ne kadar sevdiğini biliyoruz, kapağa koyacak kedi bulmaları bile şaşırtıcı olur :P

      Sil
  3. merhaba
    bob kimin oldu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      ilk kazananları açıkladık. Geri dönüş olmayınca ikinci çekiliş yapıldı. Çekiliş sonuçlarını facebook sayfamızdan taki edebilirsiniz.

      https://www.facebook.com/renklikalemlerblogtur?ref=ts&fref=ts

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: