Çarşamba, Ekim 02, 2013

Kitap Cenneti: 7. Beyoğlu Sahaf Festivali



1 yıldır beklediğim gün sonunda geldi ve Sahaf Festivalini işgal ettim. 
Bir kitap sever olarak cennet gibi görünüyor gözüme. Hoş bu sene biraz hayal kırıklığı yaşadım ama yine de elimi kolumu doldurdum. 
Hayal kırıklığım da çok erken gitmemden kaynaklı. Adamlar daha kurulamamış bile. Tabi ki geçen yıl ki fiyatları da bulamadım çoğu yerde onun da etkisi var. Bence gidecekseniz ortalarından sonra gidin. Çok sevdiğim 1-2 sahaf oldu geçen yıl da bolca kitap almıştım. İsmen hatırlamıyorum gidersem not alacağım ki bol bol tavsiye ederim. Hem güler yüzlü hem de fiyatça uygun yerler (:

Neler aldığıma bakalım. Güncel çok kitap bulamadım ama benim portföyüm geniştir. Eski kitaplardan sevdiklerimi tamamladım (:












Hamilton'ı henüz okumadım. Bulduğumu attım poşete :D 7tş ye bulmuşum bırakır mıyım :D
Hatta 800 sayfalık bir kitabı da aynı fiyattı ama onu arkadaşa aldım. Bazı yerler cidden uygundu. 


Dex'ler de ayraç bulamadım tabi ki ama şaşırtıcı olan kartları duruyordu.


Ve benim en çok sevdiğim durum çoğu kitabın ayracı varsa duruyor. Yani insanlar bilinçli alıp okuyor dokunmadan satıyor. Bakar mısınız?


Festivalin en güzel yanlarından biri baskısı tükenmiş kitapları bulabilme olanağı. Yine 2 kitap buldum bu şekilde. 
Gelince okuoku'dan 9 kitap sipariş ettim ve 2 aylık kitap rejimimi bozdum. Oh be rahatladım arkadaş :D

Cüzdan boşaldı ama pişman mıyım, hayırrrr yine olsa yine alırım :D

Sizin de gitmenizi tavsiye ederim. Her zaman son çıkanlar, bestseller gitmiyor. Arada böyle eski kitapları da almak lazım. Onların tadı bir başka (:



17 yorum:

  1. ağzımın suyu aktı
    :D

    YanıtlaSil
  2. Sahaf festivali sana yaramış ne güzel kitaplar almışsın böyle. Keyifli okumalar dilerim. Fırsat bulabilirsem ben de gitmek istiyorum ama bakalım :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :D İki yıldır ihya oluyorum yaradı gerçekten :D Şimdiden iyi gezmeler (:

      Sil
  3. Sahaf festivali sana yaramış ne güzel kitaplar almışsın böyle. Keyifli okumalar dilerim. Fırsat bulabilirsem ben de gitmek istiyorum ama bakalım :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. hayırlı olsun hamilton lara bayılacaksın ben tüm seriyi okudum çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler (: Çok övülüyor gördükçe alıyorum, çok umutluyum seriden :D

      Sil
  5. çok kıskandım gene :) vc andrewslarda gözüm kaldı. hiç okumadım merak ediyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende tek kitabını okudum aslında ama çok güzel ve övülen serileri var. Bir gün tamamlayabilirsem inş Çatı serisini özelilkle okumak istiyorum :D

      Sil
  6. hayırlı olsunnn!!!!
    poşet poşet almışsın :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım (: Öyle oldu valla. Bir poşette senin malum :P

      Sil
  7. Sahaf Festivali müthiş oluyor. Listemi toparlayıp da vakit bulursam ben de gideceğim inşallah. Resmen nimet orası. Hayırlı olsun eski-yeni kitapların. Şimdiden keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler (: Size de bol şans aradıklarınızı bulursunuz inşallah (:

    YanıtlaSil
  9. Bu sene bende ilk kez gittim. Düzen ve fiyatlar çok güzeldi. Aldıkların arasında çatı serini gördüm, bende ileri doğru o seriye başlamak istiyorum. =(
    Bu arada sana kötü bi haber verim. Gülşah Elikbank'ın kitabını umarım uygunn almışsındır. Geçen gördüm sanırım Metro Kitabeviydi (Kadıköy rıhtımda olan) Elikbank kitapları hep 5TL'den indirimli raftaydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Andrews'in çok kitabı var ya gördükçe alıyorum hangi serilerden bilmiyorum ama bir düzene sokmam lazım onları, çatı özellikle merak ettiklerim arasında :D
      Bende o fiyata aldım oh iyi olmuş, gerçi kadıköy bana uzak ama olsun daha ucuz olduğunu duysam üzülürdüm :D
      Yetti mi bir kere kardeş ben doyamadım da :P

      Sil
    2. Haha! Hangi serilerden olduğunu bilmiyorsun ama gördükçe alıyorsun, çok güzel yaa! :D
      5 lira güzelmiş, zaten daha ucuzunu zor buluruz gibi. Ne güzel sen doyamamışsın, benimse hevesim kursağımda kaldı. Festivale gittik sözde ama bir tane bile kitap alamadan geri geldik, üstelik çok güzel ve ucuz kitaplar olmasına rağmen. =( Bi kız arkadaş yapmışım ki düşman başına, kitap okumama izin vermiyor. =(

      Bu arada şimdi fark ettim, not seni seviyorumun kitabını almışsınnn! Benim en sevdiğim film + kitap ikililerimden. Filmini belki 20 kez izlemişimdir abartısız, kitabı desen yeri ap ayrı bende. İnş sen de seversin.

      Rick amcanın kitapları var 3 tane. O da çatı serisi gibi olmuş sanırım, önüne geleni alıp sonra tamamlayacaklarından. Olimposlular serisine bayılıyorum. Çocuk kitabı ama okuması çok zevkli bi seri.

      Sparks abimden de bi kitap gördüm arada, aşka inanınca cep boy. Sparks en sevdiğim yazarlardan, koyu bir fanıyımdır. Umarım keyif alırsın sende okurken.

      Sil
    3. Ya onlar uzun sürüyor kendi kitaplarımdan bile götürdüğüm listeye bakamadım 2 tane aldığım kitaplar oldu bir de serileri mi takip edeceğim :P Nasılsa okuyacağım ki ne alsam kârdır şu aşamada :D

      Olimpos'un filmi güzeldi be deme öyle çocuk kitabı falan sonra okuyasın gelmiyor. İlk seriden 1 eksik kaldı karışıkta alsam toparlandı işte gördün müü :D

      Not: Seni Sevmiyorum da filmi ağlatmıştı bea nasıl okuyacağım bilmiyorum. Sparks desen tescilli ağlatıcı zaten ona uzun süre dokunmam. Bak onu da sen soktun aklıma hain :D Keyif alırım diye umuyorum :D

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: