Pazartesi, Ekim 21, 2013

Kasey Michaels - Nefes Nefese (Yorum)




Orjinal Adı: How to Beguile a Beauty
Seri Bilgisi: Daughtry Family #3
GoodReads Puanı: 3.62
Türkçe Yayın: Pegasus Yayınları
Sayfa Sayısı: 320
Çevirmen: Gizem Onat


Yorumum:

Birisi bana Kasey Michaels kitabında sıkılacaksın dese hadi be oradan diye kızardım. Maalesef ki çoğu kişinin beğenmediği iki kitabıyla kendisine aşık eden Michaels bu kez aynı hisleri yaşatamadı. Ne zamandır elimde sürünmesinden de belli oluyor zaten.

2. kitap Alev Alev çok güzel bir yerde kalmıştı. Genç Lydia aşk acısıyla başbaşa kalmış, bunun yükünü de Tanner'a yüklemişti. Tabi ki adamcağızın suçu yoktu ama bizi çok güzel bir kitap bekliyor diye düşünmüştüm. 

Yine de bu doğrultuda gitse umduğum gibi olurdu diye düşünüyorum. Talihsizliğe bakın ki farklı bir yol izlemiş yazar. Tamam karakterler gıcık değildi, üzerinden 1 yıl geçmiş ekilen aşk tomurcuklarını vermişti ama yetmedi. Naif hikayeleri sevmeme rağmen yetmedi. Sanki balayı hikayesi okur gibi her şey süt limandı. Onurlu erkek modeline oturtmak adına Tanner'a bir kaç anlamsız hareket yaptırmış tabi ki ama bunlar hem mantıksız olması hem de canlandırmak yerine daha çok kızdırması açısından fiyaskoydu. Yani adam zorla engel çıkartmaya çalıştı, anlayan varsa beri gelsin.

Koca kitapta sevdiğim tek şey zeki karakterler yazmasıydı. Hem Lydia hem de Tanner kuyruğunu kovalayıp durmadı. Özellikle Lydia okuduğum kızlar gibi aptallıklar yapmadı ve olayları çabuk çözdü. Gerçi gözümüze sokmuş yazar ama buna rağmen aaaa öyle mi o yapmaz ben fesatım tarzı bir yaklaşım yoktu. 

Buna rağmen sonlarına doğru katmaya çalıştığı aksiyonda yetmedi. Biraz esrarengizlik polisiye bir şeyler katayım demiş ama yapma lütfen bir daha yapma bunu. Hele ki böyle tumturaklı karakterler yazacaksan. Vallahi Nicole'nin haşarılığını özlettin kitap boyunca.

Son kitap Justin hakkında. Çok merak ediyorum. Umarım ilk iki kitaptaki farklılığı yine yakalamıştır. Tek kitapla infaz yapamam zaten. O kitaplar en sevdiklerim arasındaysa özellikle (:


Puanım:

* * *

Acıyı ve kaybı hatırlatan bir adam... 
Sevdiği subayı savaşta kaybeden Leydi Lydia Daughtry, bir daha kimseyi sevemeyeceğini düşünmektedir. Ta ki yakışıklı bir dük onda varlığından bile habersiz olduğu duygular uyandırana kadar. Fakat ona kaybettiklerini de hatırlatan biri için böyle duygular beslemesi mümkün müdür? 
Aşka ve tutkuya nasıl inandırabilir? 
Malvern Dükü Tanner Blake, ölmek üzere olan arkadaşına, onun "sevgili Lydia'sına" iyi bakacağına dair söz vermiştir. Bu yüzden genç ve güzel kadını arzulama hakkını kendinde göremez; özellikle de bir başkasıyla nişanlıyken! Tanner çareyi Lydia'ya uygun bir eş aramakta bulur. Fakat hayatlarına gizem ve tehlike girdiğinde ve Tanner'ın verdiği söz daha kişisel bir anlam kazandığında, Lydia'yı sonsuza dek yanında tutmak isteyecektir. 
"Kasey Michaels aşkı sadece modern zamanlarda değil, tarihin her döneminde görkemle kelimelere döküyor." 
-The Romance Reviews-

4 yorum:

  1. Tuhaf senin de dediğin gibi çok kişi sevmez ama bende sevmiştim bu seriyi ne zamandırda sıra gelmedi nefer nefese ye en kısa zamanda alıp birde ben bakıcam bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmeseler anlarım aslında ama okudukları en kötü kitaplar gibi davranıyorlar yazara büyük haksızlık bence.
      İnşallah olumsuz etkilememişimdir (:

      Sil
  2. Bu kitabı yeni bitirmiş biri olarak aynı zevkleri paylaştığımıza bir kere daha ikna oldum. Kesinlikle ve kesinlikle aynı fikirdeyim. Okurken çok sıkıldım hatta sonlara doğru sayfa bile atladım. Hangi akla hizmet olayın kahramanı erkek sevdiği kızı başka bir erkeğe iter ki? Burda zaten olay beni itti. Hele dediğin gibi sonlarda şu polisiye olayı ne kadar da kötü ve üstünkörüydü öyle! Sonu kuru kaldı sanki. Umarım ki bir sonraki kitap aynı şekilde olmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabın beğenilmemesine üzülsem de aynı zevki paylaştığım birini görmek sevindirici. İlk iki kitap çok güzeldi cidden hayal kırıklığı oldu bu kitap. Beğenen de gördüm bir ara sorun bende mi acaba dedim ama beğenmeyen görünce kesin emin oldum.

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: