Pazartesi, Ekim 14, 2013

Festival Bitmeden...


Ailemiz her geçen gün büyümeye devam ediyor. Son dönem Okuoku, 2. sahaf festivali ziyaretim ve hediyelerimle yenilerim işte. Okuoku'dan 1 kitabım eksik ama. Yeni İş Yeni Aşk'ı unutmuşlar sağolsunlar :D





Bunlar da kazandığım hediyelerim. Gözyaşlarının Tadı'nın imzalı olması da ayrıca güzel :D


Gelelim festival ganimetlerine. Arkadaşla gitmişken yine yüklendim kitapları. Vee inanın hepsi çok uygun. Bitmeden bir kere uğrayın en azından :D


Yıldız Geçidi'ni yarışma için aldım. Yakında birinizin olacak kendileri (:

Öyle fiyata aldığım kitaplar var ki duysanız yok artık dersiniz :D Mesela arkadaşa aldım Dex'in Mefisto'su, sıkı durun. Tam tamına 2.5 lira. Ben görünce inanamadım vallahi. Festivali seviyorum. Sonlara doğru gitmek gerçekten çok daha iyi ama :D Tabi ki indirimde cimri olan yerler var ama portföyünüz genişse kendinize illa ki bir kaç torba yaparsınız. Arada coştuğumu biliyorum ama kendi kitabını almanın zevki gerçekten başka, arada denemesini tavsiye ettiğim insanlar var 




Ve arkadaşımdan gelen hediyelerim. Hem merak ettiğim kitaplar hem çok istediğim mıknatıslı ayracım hem de benim yemek çubuğu düşkünlüğümü unutmayıp yanında gönderdiği yemek çubuklarım :D 

Tekrar teşekkürler Gizem'cim 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: