Pazartesi, Ekim 21, 2013

Erin Lurus - Okyanus (Yarım Bıraktım)


Kitapları yarım bırakmayı hiç sevmiyorum, sıkılsam da bitirmeye çalışıyorum ama bazı kitaplar var ki gitmiyor yani ne kadar uğraşırsan uğraş ilerlemiyor. Okyanus da öyle oldu maalesef. Güzel başladı sonra sıkmaya başladı bıraksam mı derken çok güzel bir heyecan yakaladı ama devamı gelmedi. 50-60 sayfa atlayarak okudum ama cıks olmuyor. Okuyacak çok kitap varken vakit kaybetmemek adına bıraktım. Aslında dili bu kadar basit olmasa biraz daha şans verecektim. Kısacık cümlelerle yazılan kitaplar cidden alerji yapıyor bende. Bakınız E. L. James. Sürekli kuyruk kovalama durumu olunca da haliyle yarım bırakıldı. Birlikteliğimiz bu kadar olacakmış (:

2 yorum:

  1. su yorumunu okuduktan sonra okumayacagimi anladim :) halbuki face'de oldukca iyi yorumlar duymustum kitap hakkinda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende onlara kandım vallaha ya :( GR de daha eleştirel yorumlar var ama tek değilim bu sefer (:

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: