Pazar, Ocak 19, 2014

Ben de Sarılmak İsterim (:

Canınızın en sıkıntılı olduğu dönemlerde olan şeyler varya, tadına doyum olmuyor. Aynen dün olduğu gibi. Genel olarak can sıkıntısıyla geçen bir günün sonlarına doğru gördüğüm bir şey öyle mutlu etti ki beni etkileri hala sürüyor.

Kırık Camlar Üzerinde Dans çok severek okuduğum bir kitap olmuştu. Yazarı Ka Hancock GoodReads'a yorum bıraktıktan sonra yazmıştı hatta. Oradan bir miktar diyaloğumuz oldu hatta Türkçe kapağını haber vermiştim kendisine. Tabi ki İngilizcem yok ama translate falan anlaşıp gidiyorduk. 
Kitabı çok sevdiğim için amatörce de olsa bir video hazırlamıştım. Youtube'e yükleme cesaretini de 1 ay önce bulabildim. Ve kimseye de söylemedim tabi ki. Öyle bir sevgi göstergesiydi sadece. Ve dün yazarın hem profilinde hem de sayfasında videoma rastlamak o kadar büyük sürpriz oldu ki anlatamam. Link falan atmamıştım. Zaten amatör bir olay. Üstelik kitabın adını Türkçe yazmıştım. Yazarın kendisinin Türkçe bir videoyu bulup eklemesi o kadar şaşırttı ki anlatamam. Ayrıca sevindirici. Ben yazarı takip ediyorum. Hem kendi diyaloglarımızdan hem de sayfada diğer okuyuculara yaklaşımından tatlı biri olduğunu görmüştüm. Ama düşündüğümden fazlaymış. Üstelik videoyu eklerken yazdığı yazıda Türkiye'ye gidip sarılmak istiyorum demiş. Benim ona daha çok sarılasım geldi :D


Bu yetmemiş gibi profilimde bunu paylaştığımda gelip yorum yaptı. Böyle bir yazar nasıl sevilmez ki :D


Belki bu çalışma çok amatör çok kötü ama onun bu emeği kendi bulup böyle tatlı bir mesajla eklemesi bence paha biçilemez. Emeğe saygının karşılığı bu bence. Keşke herkese özellikle burunlarından kıl aldırmayan insanlara örnek olsa. Ka Hancock çok bilindik bir yazar değil o da doğru -ki bence kitabını herkes okumalı- ama ne fark eder ki? 1 ya da 10 kitap ne fark eder. Önemli olan hareketin güzelliği :D

Bu da videom:

6 yorum:

  1. Hoş bir olay olmuş cidden. = )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhtemelen sen sık sık karşılaşıyorsundur :P

      Sil
  2. Ben de Carol Rifka Brunt'tan cevap alınca çok hoşuma gitti. Böyle olmalı yazar dediğin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da çok güzel. Burnu büyük olmayan insanları severim yazarları daha çok severim. Dediğin gibi böyle olmalı (:

      Sil
  3. Bu çok güzel ve heyecan verici birşey!! Hatta harika:) ve senin için bir başarı bence, emeğinin karşılığını en gurur verici şekilde almışsın:) tebrikler... öte yandan yazarın alçakgönüllüğü, çok hoş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle :D Dediğiniz gibi çokta alçakgönüllü biri, örnek olacak derecede (:

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: