Çarşamba, Nisan 10, 2013

Kings of the Boardroom Serisi (Beyaz Dizi Yorum)






6 kitaplık Kings of the Boardroom Serisini zevkle okudum. 6 farklı yazarın kaleminden çıkan hikayeler Maddox iletişimin 6 çalışanını konu alıyor.



Catherine Mann - İki Hafta



Orjinal Adı: Bossman's Baby Scandal
Seri Bilgisi: Kings of the Boardroom #1
GoodReads Puanı: 3.58


Benim Puanım: 4


Yorumum:

İlk kitap şirketin reklamcısı Jason Reagert ve kısa süreli iş arkadaşı Lauren Presley'in hikayesi. Jason 1 yıl Lauren'le çalışırken gideceği akşam bir birliktelik yaşarlar. 4 ay sonra tesadüfen Lauren'in hamile olduğunu öğrenir ve yanına gider. Daha sonra ikisi San Francisco'ya dönüp Maddox iletişimin muhafazakar işverenine karşı nişanlı rolü yapmaya başlarlar. 6 hikaye arasında en beğendiğim ikinci kitap bu oldu. Catherine Mann'in kalemini severim burada da yanıltmamış.


* * *

Emilie Rose - Anlaşmanın Mührü



Orjinal Adı:  Executive's Pregnancy Ultimatum
Seri Bilgisi: Kings of the Boardroom #2
GoodReads Puanı:  3.41


Benim Puanım:3


Yorumum:

Maddox iletişimin başkan yardımcısı Flynn Maddox 6 yıl sonra eşi Renee Landers'den boşanmadığını öğrenir. Renee çocuk sahibi olmak için tuhaf yollara başvurunca hala evli olduklarını öğrenen Flynn, baba adayı olarak kendisini önerir. Böylece evlilikleri ve unutamadığı karısı içinde şans elde etmiş bulunur. Emilie Rose'u da sevdiğim için tabi ki beğendim. 


* * *

Maya Banks - Aşk Tutsakları



Orjinal Adı: Billionaire's Contract Engagement
Seri Bilgisi: Kings of the Boardroom #3
GoodReads Puanı: 3.74


Benim Puanım: 5


Yorumum:

Maddox iletişimin diğer reklamcısı Celia, Evan Reese ile anlaşma imzalamak için kolları sıvar. Bu görüşmeler sırasında Evan'ın oyununa alet olup birkaç gün nişanlı rolü yapmaları gerekir. Tabi ki ikisi arasındaki çekim karşı konulmaz olmaya başlar. Genç ve güzel Celia geçmişinde yaşadığı olaylardan kaçarken gelip ayaklarına dolanır. Seride en beğendiğim kitap bu oldu. Celia'nın 3 ağabeyi ve babası ile diyalogları çok eğlenceliydi. Maya Banks güzel kalemiyle onlara da birer hikaye yazsa çok mutlu olurdum (:


* * *

Michelle Celmer - Silinmiş Anılar



Orjinal Adı:  Money Man's Fiancee Negotiation
Seri Bilgisi: Kings of the Boardroom #4
GoodReads Puanı: 3.59


Benim Puanım:4


Yorumum:

Maddox İletişimin mali işler direktörü Ash Williams, kendisinden kaçan sevgilisi Melody Trent'in peşine düşer. Yaptığı kaza sonucu hafızasını ve bebeğini kaybeden Melody'nin nişanlısı olduğunu söyler. Birlikte evlerine geri dönerler ve Ash'in intikam planları yeni Melody'i tanıdıkça kendini aşka bırakır. Daha önce bu hikayeyi okumuşum ama yeniden okurken sıkılmadıysam olmuştur bu kitap (:


* * *

Jennifer Lewis - Yalanlar Üstüne Aşk



Orjinal Adı:  Bachelor's Bought Bride
Seri Bilgisi: Kings of the Boardroom #5
GoodReads Puanı:  3.21


Benim Puanım: 2


Yorumum:

Maddox İletişimin diğer reklamcısı Gavin Spencer'in Bree Kincannon ile olan hikayesi bana göre en vasat kitaptı. Bree'nin babasının 1 milyon dolarlık teklifiyle genç kadınla ilgilenmeye başlayan Gavin, zamanla Bree'ye aşık olsa da aldığı yanlış kararlar Bree ile arasını açar. Sonuç olarak tatlıya bağlansa da, Gavin çok pasif geldi bana. Bree'den de pek hoşlanmayınca en düşük puanı aldı maalesef.


* * *

Leanne Banks - Aşka Güven



Orjinal Adı: CEO's Expectant Secretary
Seri Bilgisi: Kings of the Boardroom #6
GoodReads Puanı: 3.43


Benim Puanım:3


Yorumum:

Maddox İletişimin başkanı Brock Maddox'un sekreteri Elle Linton'la ilişkisi anlatılıyor. Bir önceki kitapta Elle'nin şirket cacusu olduğu ortaya çıkmıştı. Kitap yüzleşme ve Elle'nin hamile olduğunu Brock'un öğrenmesiyle başlıyor. Tabi ki çocuk için evlenmeye karar veriyorlar ve Brock her şeye rağmen Elle'yi affediyor. Kitap çok güzeldi sadece bir nokta rahatsız etti. Diğer kitaplarda çok daha ketum duran Brock'un kişiliğinde oynama yapılmış gibi hissettim. Kötü değildi sadece tutarlı gelmedi ki 6 farklı yazar olunca normal karşılanabilir sanırım. 


* * *


Romanların arasında 1'er 2'şer serpiştirdiğim Beyaz Dizileri okumak çok zevkliydi. 



4 yorum:

  1. seri çok güzeldi ama son kitap pek tatmin edici değildi..daha iyi olabilirdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz laylaylom olmuştu (: Gerçi peşpeşe okuyunca 5'den çok daha iyi geldi bana. 4'de kalabilirmiş pekala :D

      Sil
  2. inşallah bir ara okuycam, blogunu görmek hatırlatıcı oldu
    teşekkürler tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim (: Oku bence de farklı yazarlar güzel olmuş (:

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: