Çarşamba, Aralık 04, 2013

Nicola Cornick - Hırçın Sevgilim (Yorum)

Orjinal Adı: The Undoing of a Lady
Seri Bilgisi: The Brides of Fortune #3
GoodReads Puanı: 3.55
Türkçe Yayın: Pegasus Yayınları
Sayfa Sayısı: 304
Çeviri: Esra Doyuk

Yorumum:

İtiraf edin Cornick öldü dimi? İlk kitaptan sonra nalları dikti hayalet yazarlarla devam ediyorsunuz. Yok yani ilk kitabı yazan birinin giderek kötüleşmesi ve sonunda yere çakılmasına imkan yok.

Yazarın diline yine sözüm yok. Bu işkencenin tek katlanılabilir yanı o zaten. Ama onun dışında ne konu ne de karakterler, ne inandırıcılık ne de her ne haltsa hiç biri yok. 

İkinci kitabın yorumunda çok umutlu değilim demiştim ama düşündüğümden de beter çıktı ya. Bir kere karakterlerin hareketleri o kadar anlamsız ki çoğu yerde salaklıklarına güldüm. Şimdi spoiler geliyor, bunu da bilhassa veriyorum ki okumayın bu kitabı. Kız atın üstünde "çırılçıplak" beyefendilerin kulübüne dalıp atla balkondan bahçeye atlayış yapıyor!!!! Vallahi ben diyecek söz bulamıyorum. Nutkum tutuldu. Buraya kadar ite kaka ilerliyorduk ama bundan sonra freni boşalmış araba gibi yokuş aşağı yuvarlandı. Nat'in sonrasındaki tepkisi ise ondan da beter. Yahu kasabanın tüm erkekleri (en yakın iki arkadaşı da dahil) karını senden iyi tarif edebilir -her yerini!- sen hala gidip aptal bir şehvet durumuna giriyorsun. Abi midemi bulandırdı ya. Olmaz olsun böyle kitaplar, karakterler. Size de şehvetinize de manyaklıklarınıza da lanet olsun. Kitap okumayacağım be artık. Sayenizde historical'a da tövbe edeceğim. 

Bari bu haltı yedin burada kalsaydın. Kocana kız evden kaç hemen birinin yanına falan. Dedim ya anlamsız hareketler bunlar. Allah'tan seri artık sonlandı devamı olsaydı okuyacağımı hiç sanmıyorum. Olur da başka kitabı çıkarsa da elim kolay kolay gitmez.

Yine içtenlikle söylüyorum. O ilk kitaptaki duyguların ve karakterlerin teki bile yoktu. İki de kötüleşmişti ama son kitapta tabutuna çiviyi de çaktı. Tek elle tutulur yani polisiye kısmıydı. Aşkmış başka bir şeymiş cacık olmaz. Keşke devam etmeseydim de Cornick gözümde Laura ve Dexter gibi iki mükemmel karakteri yazdığı fevkalade kitabı Söyleyemem Sevdiğimi ile kalsaydı. Yazık oldu yazık.

Puanım:

* * *

Servet ve itibar evliliği ateşli bir aşka dönüşebilir mi?

"Seni yarın serbest bırakcağıma söz veriyorum... Düğün saati geçtikten sonra."
Nat Waterhouse, bir varisle evlenmek zorundadır...
Nat Waterhouse, bir vârisle evlenmek zorundadır... Bunun için en uygun yer ise bekâr hanımefendilerin, evlenmedikleri takdirde bir ortaçağ kanunu gereği servetlerinin yarısını kaybetmek durumunda kaldıkları Fortunes Follydir.

Genç kızlığından beri skandallardan uzak duramayan Leydi Elizabeth Scarlet, en yakın çocukluk arkadaşı Nati, sevgisiz bir evlilikten kurtarmanın tek bir yolu olduğunu düşünmektedir: Onu kaçırmak!

"Eğlenceli, hareketli ve tutku dolu..."
Library Journal

"Müthiş övgülere layık, çok kaliteli bir romans..."
Romance Junkies

4 yorum:

  1. Ben ikinci kitapta pes ettim pınar cım katlanamadım ilk kitap gerçekten etkilemişti benide ama 2. okuyunca bir kez olsun perşembenin gelişi çarşambadan belli deyip paçayı sıyırdım.Yorumu görünce iyikide sıyırmışım diyorum

    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten iyi yırtmışsın. Hani ilk kitaptan sonra belki 2 gümbürtüye gitmiştir dedim ama bırakmadığıma çok pişman oldum. Üstelik ablam da okudu, insan kardeşini uyarmaz mı hiç :D

      Teşekkürler (:

      Sil
  2. Yahu bu kadar mı olur. Aynı sahnelere uyuz olmuşuz. Aklımdan geçenleri kelimelere dökmüşsün canım yaa. Birde bunlarınki aşk oluyor. Bütün şehrin erkekleri karını cıbıldak görüyor sende tık yok. Üstüne karın başka adamla uçup gidiyor sende af için peşinde koşuyon. Cık cık olmuyor böyle. Erkek dediğin sevdiğini gözünden sakınır kıskanır yahu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarı seviyordum ama oradan sonra film koptu. Birde en yüksek puanı seride bu kitap almış. İnananmıyorum yani. Tamam fazlası da zarar ama bu nedir yahu kadın keyfiye reklam ediyor kendini. Bir de dostları da yanında insan onlardan utanır. Kız utanmaz hadi neyse de adam biraz ağırbaşlı olur.
      Kitaptan soğumuştum vallahi bunu okuyunca. Böyle kitapları romantik kategorisine koymasınlar bence. En azından tek değilim ona seviniyorum çünkü gördüğüm yorumlardan hiç birinde değinmiyordu. Normal geliyor galiba :/

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: