Salı, Ağustos 13, 2013

Katee Roberts - Yanlış Yatak (Yorum)



Orjinal Adı: Wrong Bed, Right Guy
Seri Bilgisi: Come Undone #1
GoodReads Puanı: 3.79
Türkçe Yayın: Nemesis Kitap
Sayfa Sayısı: 203
Çevirmen: Gamze Tokgöz




Yorumum:

Nemesis yayınlarından bu ay çıkan tazecik kitaplardan Yanlış Yatak bitti. Kitap zaten oldukça kısa olduğundan pek de zor olmadı.

Kapağı ilk gördüğümde erotik kitap sanıp baya endişelenmiştim. Kapağa bayıldım çünkü. Ama neyse ki daha çok romantik tarzda çıktı. Daha çok dedim evet, çünkü cinsellikte vardı.

Elle'nin pusulasının şaşması sonucu yanlış yatağa girmesini konu alıyor. Aslında bence yatak doğru ama yanına gittiği erkek yanlıştı. Ne kötü bir şey değil mi? Gecenin körü, bir hırsızla ansızın burun buruna gelmek gibi. Bir de buna yakın teması da eklersek eyvah eyvah. 

Elle, Gabe'i daha önce görmüş olsa çok sorun olmazdı aslında. Kızacağız neler kurdu kafasında :D Gerçi koca yıl yanında çalıştığı insanın kardeşini hiç görmemesi de tuhafıma gitmedi değil.

Beğeni yazıları olduğu kadar beğenmeyenleri de okudum. Ama bence gayet güzeldi. Sıkıldığım yerler oldu mu? Tabi ki oldu. Ama benim gibi Beyaz Dizi seviyorsanız ilaç gibi gelecektir. Neden mi? Çünkü onlardaki klişelerden bir nebze sıyrılmış. Ayrıca iddialı bir kitapta değil bence. Gabe'i okumak, arada Elle beni deli etse de güzeldi.  

Kapağa bayılsam da Elle ile benzerlik olmadığını da söylemem lazım. Sezar'ın hakkı Sezar'a. Sonuçta Barbi Bebek gibi sarışın bir kıza esmer bir kızı eklemek tuhaf kaçmış. Yine de görsel olarak mükemmel :D


Ayrıcaaaa;

20 puan: Hiç görmediği bir ülkede olayların geçtiği bir kitap okuyanlara.
(Spokane, Washington, ABD)

Değerlendirmeme gelirsek:

3.5 / 4 -  Kesinlikle geçer not aldı...


* * *


Bazen yaptığın yanlıştan dönmek istemezsin.
Elle...
Yanlış erkek mıknatısı Elle...
O güne kadar hep yanlış yataklarda uyanmıştı. 

Yine bir sabah gözlerini açtığında Evet, dedi. Bir Elle klasiği. Kötü çocuk ve yanlış yatak.

Fakat bu sefer, kapıldığı kötü çocukta farklı olan bir şey vardı. Yine de Elle bu farklılığın ne olduğunu keşfedemiyordu tam olarak. Bir kez daha kötü bir tercih yaptığını düşünüp yoluna devam etse her şey daha kolay olacaktı kesinlikle! Ancak bu sefer yapamıyordu.




4 yorum:

  1. Bende bir yarışmada kazandım bu kitabı hiç aklımda yokken ama hala kargolanmadı malesef :/ şimdi bu yorumu görünce iyice meraklandımmmm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayram da bitti daha neyi bekliyorlar ki? Güzel tadımlık bir kitap, sende seversin inş (:

      Sil
  2. Bu kitap benimde listemde olanlardandı merak ettiğim bir kitaptı sen 4 verecek kadar beğendiysen ben kesin beğenirim diye düşünüyorum zor beğenen okur arkadaşım benim :)

    ayrıca bir yıldır yanında çalıştığı adamın kardeşi konusundaki tuhafına gitmesi konusunda da bence takılma buna fazla 4. ayıma giriyorum çalıştığım yerde hala kim kimle kardeş çözemedim :D hehe :)) bozuntuya vermemek için soramıyorum da olur böyle şeyler ;)

    Ellerine sağlık kesin alacağım bunu da =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az sıkıcı yerleri de var ama güzel bir romance. Sen çok zor beğeniyorsun dedin ama bugün çok fazla puan veriyorum diye eleştiri geldi :P

      Senin ki daha normal ama bundan bir Elle bir Nathan var hiç bir gelmemiş bu ağabey diye çok merak ettim ama iş güç diye hoş gördüm :D

      Teşekkürler. İnşallah sende seversin de, sonra ne tuhaf zevkleri var bu kızın falan demezsin :D

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: