Çarşamba, Ağustos 14, 2013

Cassandra Clare - Mekanik Melek (Alıntılar)


Mekanik Melek'i okurken bir çok güzel alıntı not almıştım. Kitap eski olduğu paylaşıp paylaşmama konusunda tereddüde düştüm. Ama sonra kendi adıma bu güzel kitabı ölümsüzleştirmek istedim :D

Öncelikle nette gördüğüm yabancı çalışmalar:


Değersiz bir adamdı ve değersiz olduğunu biliyordu. Ama ne kadar alçalırsa alçalsın, 
içindeki bir parça her zaman onurlu davranmaya hazırdı.

"Kitaplar söz konusu olduğunda, insan her zaman temkinli davranmalı," dedi Tessa.
"Ve bütün kitaplar tehlikelidir çünkü kelimeler bizi değiştirme gücüne sahiptir."

"Ördekleri severim," dedi Jem diplomatik bir tavırla. "Özellikle Hyde Park'takileri." Yan gözle Will'e baktı. İki oğlan, yüksek masalardan birinin üstüne oturdukları için, bacakları yanlarda sallanıyordu. "Beni tavukların etobur olduğuna inandırabilmek için, onlara tavuklu turta yedirmeye çalıştığın zamanı hatırlıyor musun?" 

"Ama yediler," dedi Will. "Kana susamış küçük canavarlar. Ördeklere asla güven olmaz."


Şimdi benim el emeklerime geçelim. Amatör çalışmalar hepsi (:






















2 yorum:

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: