Perşembe, Temmuz 24, 2014

YK 2. Gün || Jay Asher "Ölmek İçin On Üç Sebep" || Alıntılar ve Çekiliş


Peki ya ben? Ben ne yapmıştım? Hannah onu neyle yaraladığımı söyleyecek? Çünkü hiçbir fikrim yok. İnsanlar bunu duyduktan sonra, beni gördüklerinde ne düşünecekler? Bazıları, en azından ikisi, neden burada olduğumu zaten biliyor. Şimdi bana farklı bir gözle mi bakıyorlar?

Etrafta epeyce ruh hastası var Alex -ve belki ben de onlardan biriyim- fakat olay şu, eğer insanlarla dalga geçersen, diğerleri bunun yüzünden bir şeyler yaptığında, bunların sorumluluğunu alman lazım.


Yapacaksınız bunu, değil mi? Hepiniz? Yani, boşlukları dolduracaksınız? Çünkü anlattığım her hikâye, ardında cevaplanmamış bir sürü soru bırakıyor.Cevaplanmamış mı? Ben her soruya cevap verirdim Hannah. Ama sen hiçbir şey sormadın.


Vazgeçen birini dinliyorum. Tanıdığım biri. Hoşlandığım biri.Dinliyorum. Ama yine de çok geç kaldım.


Sanırım olay bu. Kimse, diğer insanların hayatını ne kadar etkilediğini bilmiyor. Çoğu zaman hiçbir fikrimiz yok. Ama yine de şartlan zorluyoruz..

Ama bana bunları neden şimdi söylüyorsun? Niye bu kadar bekledin?Sözleri ılık değildi. Onları o şekilde duymamı istebilir fakat kelimeleri beni yakıyor. Zihnimi. Kalbimi.

Gözlerimi sıkıca kapadım, öyle ki canım yanıyordu. Zihnimde gördüklerimin hepsini uzaklaştırmaya çalışıyordum. Ama yine de bu listedeki herkesi... Ve daha fazlasını görüyordum. O geceye kadarki herkesi. İyi ve benimkinden çok farklı şöhreti yüzünden Clay'i merak etmeme yol açan herkesi.


Belki insanların, hakkında ne düşündüğünü bilmemenin sebebi, onların da senin hakkında ne düşündüklerini bilmemeleridir. Belki bize devam etmek için yeterince şey vermedin Hannah.


Telefon çalarken ahizeye sarıldığımı fark ettim, Bir yanım, telefonun açılmamasını umuyordu.Beklemek istedim. Telefonun sadece çalmaya devam etmesini istedim. Hayatın, orada... beklemede kalmasını istedim.


Hayır. Bir öpücükle başlayan dedikodular, özel olacağını umduğum bir hatırayı yok etti. Bir öpücükle başlayan dedikodular, diğer insanların da inandığı ve ona göre tepki verdiği bir şöhret yarattı. Ve bazen, bir öpücükle başlayan dedikodular çığ gibi büyüyor.
Bir öpücükle başlayan bir dedikodu, her şeyin başlangıcı.

Çekiliş;

a Rafflecopter giveaway


Yorumcu Kızlar sayfamızda 2 kişiye hediye ettiğimiz çekilişe katılmak içinse tıklayın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: