Salı, Mart 18, 2014

RKBT 2. Gün || Lena Diaz "Gölgeleri Kovala" || Yorum



Orjinal Adı: Simon Says Die
Seri Bilgisi: The Deadly Games Series #2
GoodReads Puanı: 4.23
Türkçe Yayın: Eksik Parça Yayınları
Sayfa Sayısı: 368
Çeviri: Cem Yurttaş
Satın almak için: Kitap Sihirbazı



Yorumum:

The Deadly Games Serisinin ilk kitabı Ölüm Falı (ki yorumuma şuradan ulaşabilirsiniz) Eksik Parça Yayınlarından çıkmıştı. Ve hatırlarsınız kitaba bayılmıştım. Bu kitapla gördüm ki Lena Diaz tek kitaplık yazarlardan değil. Yine kendisine hayran bıraktı. 

İlk kitabı okuduysanız Madison ve Pierce'i hatırlamamanız zor. Zaten ikinci kitap tanıtımı verildiğinde sinyalleri almıştık. Kitabımız bu çifti konu alıyor. 

Madison ve Pierce kısa süreli bir ilişki sonunda ayrılmışlar. Bu spoiler sayılmaz emin olun çünkü neredeyse en başından bununla başlıyor ki, böylelikle durumu anlayabiliyorsunuz. Madison takip edildiğini düşünmekte ama inatla ağabeyi Logan'dan yardım istemiyor. Bu sırada balayında olan Logan'da doğal olarak Pierce'den yardım istiyor. Gerçi bunun içinde hain planlar olabilir (: Aynı zamanda kitabımızın başlangıç olayı ama bana kalırsa çok fazla değinilmeyen Simon Diyor ki katili de işleniyor. Belki biraz hareket katılmaya çalışılmış olabilir ama açıkçası eklenmese de çok aranacak detay değildi. Polisin bu katille uğraşmasından dolayı Madison'a fazla dikkat edilmemesi sağlanmış olabilir. Benim düşüncem bu.

Konusu kısaca böyle. Gerilimi yüksek kitap polisiye bir ziyafet çekiyor. Gece başladığım kitabı bırakıp uyuyamadım. Bazı yerler vardı ki şöyle hafiften bir ürperti gelmedi değil. Ölüm Falı'nda sanki polisiyesi yetersiz gelmiş gibi demiştim ama bu kitapta döktürmüş yazar. Tam sevdiğim tarzdaydı. Gerçi bu sefer de romantizm bir parça az gibi geldi. Böyle kitaba da şikayet edilmez aslında. Çünkü karakterlere, diyaloglara ve olay örgüsüne bayıldım. 

Şimdi şöyle bir sorun var ki kitabın sonunda konusu verilen 3. kitabı deli gibi merak etmekteyim. Yine kitapta geçen ve tanıdığımız karakterler ve bu benim merakımı daha da kamçılayan bir unsur. Bakalım ne zaman kavuşacağız, umarım hasretlik çok uzun sürmez.

Puanım:

* * *

Kurtulduğunu düşündüğü geçmişi karanlıkta gizli. Pusuda ve tekrar gün yüzüne çıkmak için doğru anı bekliyor. Çıkmak ve tüm geleceğini yutmak için.
Korku sinsice tüm bedenini sararken yapabileceği tek şey, geçmişinde kaçıp gittiği birine güvenmek. Ona yardım edecek, tüm karmaşayı çözüp söylediklerine inanacak biri. Gelecek ne söylerse söylesin, neyi tehdit ederse etsin, yanından ayrılmayacağına ve onu her zaman seveceğine inandığı biri...
Peki ya geçmiş çözülemeyecek kadar karışıksa?

* * *



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: