Çarşamba, Mart 12, 2014

RKBT 1. Gün || Barbara Freethy "Geceye Fısıldanan Dilekler" || Yorum ve Çekiliş


Orjinal Adı: A Secret Wish
Seri Bilgisi: Wish #1
GoodReads Puanı: 3.77
Türkçe Yayın: Novella Yayınları
Sayfa Sayısı: 208
Çeviri: Laden İldeniz
Satın almak için: Kitap Sihirbazı

Yorumum:

Geceye Fısıldanan Dilekler, Barbara Freethy'nin 3 kadının hikayesini anlattığı Wish serisinin ilk kitabı.

Liz, Angela ve Carole aynı doğum gününe sahip. Hepsinin kendince problemleri ve gerçekleşmesini istediği dilekleri var. Ve bu gece hepsi için bazı değişikliklerin başlangıcı oluyor. Yollarını kısa süreli de olsa kesiştiren farklı bir doğum günü. 

Barbara Freethy, Melek Öpücüğü kitabıyla tanıdığım ve çok sevdiğim bir yazar. Ve her ne kadar kısa olsa da yine çok güzel bir kitap çıkarmış ortaya. Öyle ki çok kısa geldi. 
.
.
.

Açıkçası kitaba haksızlık yapacağımı biliyorum ama daha fazla yorum yapamayacağım. Acımız tazeyken iki kelimeyi bir araya getirmekte zorlanıyorum. Kimseyi mağdur bırakmamak adına kısa da olsa bir yorum bırakmak istedim. Beni bu seferlik mazur görürsünüz umarım. 

Puanım:
* * * 

Çekiliş


a Rafflecopter giveaway


Aynı zamanda facebook sayfamız üzerinden yaptığımızı çekilişe de katılabilirsiniz...



* * *

Neresinden vurulmuş diye sorarlarsa; çocukluğundan deyin...






2 yorum:

  1. Ada Yıldız adıyla blog'unuzu takip ediyorum.
    Beğendim, paylaştım:
    https://plus.google.com/u/0/102254447965921836257/posts/Z9qaFH9JRuc

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol şans. Facebook sayfamızdaki çekilişe de katılmayın unutmayın (:

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: