Pazartesi, Mayıs 20, 2013

"Tenimdeki Mühür" Kazanan


Kazanan




Son kontrolleri de yaptım sıra geldi kazanana. Açıklamadan önce yine üzücü bir durumdan bahsetmek istiyorum. Maalesef ki beğenilerinizi açmıyorsunuz. Bundan önceki yarışmalar da uyardım, sayfa yarışmasında da uyarıyoruz ama çoğu kişi dikkate almıyor. Maalesef ki elemeler yaşanıyor. 

En son olarak kalan isimlerden, anneme yaptırdığım kura da çıkan isim;

34 numara ile Hayale Hayal yani Hayat Aktaş oldu.








Yedek olduğunu görüp üzülenler oluyor, yedek talihli seçmedim. Adres 2 gün içinde gelmezse çekilişi tekrarlayacağım.


Kazananı tebrik, katılan herkese, ilgi ve katkısından dolayı da Siyah İnci Yayınlarına teşekkür ediyorum. Bir sonraki çekilişte görüşen kadar...




4 yorum:

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: