Cuma, Mayıs 03, 2013

Linkler ve Beğeniler


İpuçları




Yarışmalarımız hız kazanmışken bilmeyenler için link paylaşımı ve sayfa beğenileri için küçük bir yazı hazırlamak istedim. Sadece bu blog değil katıldığınız bütün yarışmalarda size yardımcı olabilecek küçük yollar. Özellikle yeni başlayanların ve internetle fazla haşır neşir olmayanların işine yarar diye düşünüyorum.

* * *

İlk önce paylaşım kısmına bakmamız lazım. 
Konuların alt kısmında Blog, Twitter, Face gibi paylaşım linkleri bulunuyor. Tek yapmanız gereken, istediğinizi seçmeniz. Facebook paylaşımlarında linki Herkese Açık yapmayı unutmayın (:



* * *

Facebook da paylaşım linkinizi almak için paylaşım üzerindeki saat/tarihe tıklamanız yeterli olacaktır. Sizi postunuza yönlendirir böylece linki alabilir hesabınızın linkini atmaktan kurtulabilirsiniz


* * *

Twitter için 2 yöntem bulunuyor: 1-Twitter hesabınızda gönderi linkinizin sağ üst köşesindeki saat/tarihe tıklamak, 2- Blogun yazır linkinden Twitter'da paylaştıktan sonra "Twitter'da görüntüle" demek. Her iki yerden de linklerinizi rahatlıkla alabilirsiniz




* * *

Beğenilere gelirsek; artık bir çok yarışma da face sayfa beğenileri isteniyor ve kapalı beğenileriniz görülemiyor. Bütün kontrolleri tek tek yaptığım için benim açımdan önemli bir konu.

Bu konuda beğendiğiniz sayfanın bulunduğu yere göre iki çeşidi var. Kitaplar ve Beğeniler. Mesela şu an ki yarışmamda Kitaplar kısmının açık olması gerekiyor. Ama bazı sayfalar Beğeniler de göründüğünden bunu da açmakta fayda var.




* * *

Kitaplarda açmak için, Kitaplara tıklıyoruz, küçük kalemden düzenle deyip, Gizliliği Düzenle'ye geliyoruz. Alttaki kutucuğu Herkese Açık yapıyoruz.




* * *

Beğenilerde ise aynı yöntem fakat son kısımda çıkan kategorilerden istediklerimizi açıyoruz. Benim için hepsinin açık olmasından bir sakınca yok ama siz gerekli kısmı açarak da halledebilirsiniz.




* * * 


Belki bir çoğunuzun bildiği şeyler ama yine de kısaca açıklamak istedim. Eminim ki bilmeyen bir kaç kişi vardır. Ben de şans eseri bir yarışma da öğrenmiştim. Yenilikler bitmiyor takip etmekten ve yapanları izlemekten başka bir şey yok (: 

Umarım işinize yarar (:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: