Çarşamba, Mart 18, 2015

Kate Perry - Sahile Aşk Vurunca || Yorum

Künye
Orjinal Adı: Perfect for You
Seri Bilgisi: Laurel Heights #1
GoodReads Puanı: 3.83
Türkçe Yayın: Nemesis Kitap 
Sayfa Sayısı: 304
Çevirmen: Pınar Polat
Puanım: 5/ 5
Kitabın Mottosu: -----

Satın almak için

Yorumum:

Sahile Aşk Vurunca okunalı baya oldu. Yorum yapsam mı diye çokça düşündüm ve sonunda ne kadar geçerse geçsin, bayıldığım bu kitaba yorum yazmaya karar verdim.

Bilmeyenleriniz için söyleyeyim ki CNR fuarında Nemesis standında yerimi aldım. Ve bulduğum ilk fırsatta bu kitaba yapıştım. Tabii ki Tüyap olsa değil okumak, kapağı açacak vakit bulamazdım. Boşluk kızdırsa da kitap okuma fırsatı yarattı ne yalan söyleyeyim.

Fuar öncesi bolca Nemesis okudum aslında. Ancak bu kitaba fırsat bulamamıştım. Ve tabii ki elime aldığım kitabı bitirmeden bırakamadım. Ki çok ağır okuyan biriyimdir, düşünün durumu (:

Freya'nın tasarım sıkıntısı ile gazeteye ilan vermesini konu alıyor Sahile Aşk Vurunca. Tabii ki bu ilanı vermede en yakın arkadaşı Eve'in de katkısı oluyor. Eh ondan sonrası gelsin buluşmalar :D

Tüm bunlar olurken üst kat komşusu, neredeyse ilk görüşten beri Freya'yı seven Greg durur mu? Tabii ki hayırrrr. Dursa zaten bu kadar sevmezdim sanırım :D Üstelik adamın bu kadar uğraşmasına rağmen Freya'nın istemem tavırları sinirimi fazlasıyla bozdu. Tamam ona da hak veriyorum, avukat alerjisi var kızın ama Greg yani bu.

Kitap bunlarla da bitmiyor tabii ki. Anna ve Max durumları var ki off off. Kesinlikle ayrı bir romanı hak eden çiftimiz. Max, Greg'le yarışır cinste biri. O kısacık kısımlarına rağmen kendisine hayran bıraktı. 

Aslında yazar beni kendisine hayran bıraktı. Tam olarak sevdiğim tarzda; kırmayan, dökmeyen, yormayan, yüzümde bir gülümsemeyle okutan bir kitap yazmış. Benim naif hikayeleri ve aşık erkekleri sevdiğimi az çok anlamışsınızdır. O sebeple bu kitap tam benim dikişimde :D

Lütfen değerlendirmenizi, siz de böyle kitapları seviyorsanız yapın. Ben çok beğenmiş olabilirim ama bu tarz sevmiyorsanız size uymayacaktır. Tatlı bir atıştırmalık tadında bir kitap olduğunu bilin ve öyle okuyun derim. Kitabı beğenmeyebilirsiniz, bu tarz size uymuyorsa beklenti yapmamanız önemle tavsiye edilir.

Kendi adıma devam kitaplarını merakla bekliyorum (:

* * * 

Arka Kapak

Freya'nın her zaman etrafında uçuşan ilham perileri aniden ortalıktan kaybolurlar. Üstelik en olmadık zamanda… 

Büyük bir proje için, gerçekten çekici çizimler yapması gereken Freya, içinde hissetmediği bir şeyi, ne kadar uğraşırsa uğraşsın kâğıda dökemeyeceğini anlar. Problemine bir çözüm yolu da bulur. Çizimlerinde yansıtması gereken çekici kadın ve erkek figürlerini resmedebilmek için en başta kendisi çekici bir kadın gibi hissetmelidir. Yıllardır çalışmaktan başka hiçbir şey yapmamış, aşk hayatını neredeyse noktalamış Freya için, onu yeniden kadın gibi hissettirecek adamı bulması şarttır. Ama bunun için yeterince vakti yoktur. Bu konuda internete bir ilan vermenin işleri hızlandıracağını düşünür. Oysa ona kendini yeniden kadın gibi hissettirecek adam neredeyse burnunun dibinde, daha doğrusu üst katındadır. Freya onu fark etmeden, adam ilanı fark eder. 


Zaten Freya'yı bir süreliğine yalnız bırakan ilham perileri de çok uzaklara değil, sadece üst kata kadar gitmişlerdir. Freya'nın yapması gereken tek şey, çözümü uzaklarda aramaktan vazgeçmektir.


"Hem eğlenceli hem de dokunaklı bir hikâye."

-Bookllist-

4 yorum:

  1. sen önerdiysen okurum bende =) Naif hikayeler bazen iyi geliyor hele bir de çok standrt çıkan hikayelerden farklı oldukları için =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sen de aynı tadı alırsın (: Cinselliğin minimumda tutulduğu, okudukça okuma isteği uyandıran bir kitap bence (:
      Haklısın, bazen gerçekten ihtiyaç oluyor böyle kitaplara (:

      Sil
  2. Şarkıcı olan Kate Perry'mi bu caba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok, yok değil. O Katy Perry, isim benzerliği (:

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: