Cuma, Şubat 14, 2014

RKBT 5. Gün || Marilyn Monroe ve Sözleri

Sosyal Paylaşım Sitelerini kullanıyorsanız Marilyn Monroe'nun sözleri üzerine paylaşımları sık sık görüyorsunuzdur. Ben de turumuzun 5. gününde bunlardan bazılarına yer vermek istedim. 


Bana ister lanetli ister kutsanmış de Eğer en kötü halimle başa çıkamıyorsan iyi halimde yanımda olamazsın.

* * *

İçimde ki güçlü kadın yaşadığı sürece bu dünyanın erkekler dünyası olması beni hiç rahatsız etmeycek.

* * *

Harikayım ama güzel değilim. Günahkarım ama şeytan değilim. İyiyim ama melek değilim. 

* * *

Yalnızlık güzel kadınların lüks seçimleridir.

* * *

Aşk bi histir, ya çok acıtır ya çok mutlu eder, ortası yok.


Yalanlara inanırsın ve sonunda kendin dışında kimseye güvenmemeyi öğrenirsin.

* * *

Hollywood öyle bir yerdir ki, bir öpücük için size 1000 dolar öderler ama ruhunuzu satın almak için 50 cent verirler. Bunu biliyorum çünkü, ilk teklifi defalarca redederek 50 cente razı oldum.

* * *

Bir kadının yüzündeki ifade, üzerindeki giysiden çok daha önemlidir.

* * *

Güçlü olacağım dememle hüngür hüngür ağlamaya başlamam arasında 2 dakika var.


Bencil, sabırsız ve biraz takıntılıyım.Hata yaparım, kendimi kaybederim ve bazen çekilmez olurum.Ama en kötü halimde beni çekemiyorsan, en iyi halimde kesinlikle beni haketmiyorsun demektir.

* * *

Tanrı erkeği çok, adamı az yarattı.

* * *

Her zaman şuna inandım; Bir kadının başarısı başka bir kadının başarısını hazırlar. 


İhtiyarlamadan önce yaşamalıyız çünkü pişmanlık duymak en az korkmak kadar aptalca...

* * *

Bir erkeğin bir kadınla güzelliği için evlenilmesi ile bir kadının bir erkekle parası için evlenmesi aynıdır.


Köpekler tarafından hiç ısırılmadım fakat aynı şeyi insanlar için söyleyemeyeceğim.

* * *

Asla arkana bakma. Cindrella ayakkabısını almak için dönseydi, prenses olmazdı.

* * *

Kadın erkek eşitliğini ilk olarak tanrı bozdu. Kadını çok güzel yarattı..


Kaynak ve daha fazlası için facebook sayfasını ziyaret edebilirsiniz.


3 yorum:

  1. Genel olarak Marilyn Monroe'yu aptal sarışın olarak görürler ve zekasını hiç hesaba katmazlar ancak bence ciddi anlamda zeki bir kadındı ki ölümünün üzerinden bunca yıl geçmesine rağmen her milletten insan adını biliyor,söylediği sözler paylaşılıyor v.b. Kaldı ki çocukluğu hiç de mutlu geçmemiş,psikolojik olarak sorunları olan bir anne ve annane ile bir dönem büyümüş ardından yetim hane,koruyucu aile derken bugün hala adını andığımız bir efsane olmuş.Derlediğiniz bu alıntılar çok hoş bir paylaşım oluşturmuş,okuken aklımdan geçenleride yoruma yazmak istedim.Yazınız için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, yorumunuz için ben teşekkür ederim. Bu kitabı okuduktan sonra daha farklı bakmaya başladım. Daha önce sadece ismen ilgi çekici geliyordu şimdi kişilik olarak. Araştırırken çokta zeki olduğunu gördüm. Seksilik üzerine oynanmış ve hakkı yenmiş bence. Hayatını tam anlamıyla ele alan bir biyografisini okumak istiyorum aslında. Uygunsuzlar MM hakkında olsa da tam anlamıyla derinlere inmemiş (:

      Sil
  2. "Asla arkana bakma. Cindrella ayakkabısını almak için dönseydi, prenses olmazdı." Oh, yeah. = )

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: