Pazar, Şubat 23, 2014

Nora Roberts - Paylaşılan Hayaller (Yorum)





Orjinal Adı: For Now, Forever
Seri Bilgisi: The MacGregors: Chronological order #5
GoodReads Puanı: 4.06
Türkçe Yayın: Harlequin
Sayfa Sayısı: 224
Çeviri: Nilgül Özbörek




Yorumum:

Uzun zamandır beyaz dizilere yorum yapmıyorum. Yaptıracak bir kitapta çıkmadı. Nora Roberts'i ne kadar çok sevsem de bu serisi beni pek açmadı. Ta ki Daniel MacGregor ve Anna Whitfield'e kadar :D

Diğer kitaplarda her zaman Daniel'in olduğu sahneleri daha bir severek okurum. Kitabı olduğunu duyunca seveceğimi düşünmüştüm ama bu kadarını da beklemiyordum. Okuduğum en en güzel beyaz dizilerden biriydi. Okuma sürem bile benim için bir rekor sayılabilir.

Daniel bir trafik kazası geçirdikten sonra yoğun bakıma alınıyor. Bu sırada tüm ailesi onu yalnız bırakmamak için yanına geliyor ama başından bir dakika bile ayrılmayan 40 yıllık aşkı Anna. Tam da bu yoğun bakım zamanında geçmişe dönerek bize Anna ve kendisinin mükemmel hikayesini sunuyor. 

Anna her zaman Daniel'i dizginleyen kişi olmuştu kitaplarda. Vakur ve ağırbaşlı bir doktor. Hikayeyi okurken gördüm ki Anna gençken de böylemiş. Daniel de aynısı ama. Gördüğü dakika benim olacaksın dedi ve amacına ulaştı. Ben onların hikayesini çok sevdim. Anna da Daniel de sevdiğim karakter özellikleri sergiledi. Hatta 220 sayfa az bile geldi. Koca bir roman olurmuş onlardan. Nora da kozasından çıkmış, o çok hoşlanmadığım kısıtlı anlatımından uzaklaşmış, bol diyaloglu bir kitap yazmış. Okumadıysanız bence okuyun. Daniel'in etkilemeyeceği yürek zor bulunur (:

Puanım:

* * *

İşte Daniel’in, özgür, idealist, inatçı Anna Whitfield’ı elde edişinin ve muhteşem MacGregor hanedanlığının kuruluş günlerinin hikâyesi…
Anna MacGregor kırk yıllık eşi Daniel’in başucunda geçirdiği endişe dolu saatler boyunca, her şeye burnunu sokan, küstah, büyük bir aile kurmak uğruna her türlü çöpçatanlığı yapan, azimli, enerjik, inatçı, dürüst, her şeyi tek başına yapmak isteyen ve bunu başarıp, çabalarıyla milyoner olan bu olağanüstü adamla yaşadığı flörtün her anını, yeniden yaşar...
Kendini büyük bir azimle hayaline adamış tıp öğrencisi Anna Whitfield, Daniel MacGregor’ın hayalindeki uysal ve doğurgan eş tanımına uyabilecek en son kadındı.
O hâlde neden bu küstah milyoner, hayattaki en büyük ideali başarılı bir cerrah olmak isteyen bir kadını eşi olmaya ikna etmek için uğraşıyordu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: