Çarşamba, Şubat 19, 2014

Sherrilyn Kenyon - Karanlık Tutkular (Yorum)





Orjinal Adı: Night Embrace
Seri Bilgisi: Dark-Hunter #2
GoodReads Puanı: 4.24
Türkçe Yayın: Pegasus Yayınları
Sayfa Sayısı: 480
Çeviri: Gizem Onat
Satın almak için: Kitap Sihirbazı


Yorumum:

Bu seriyi seviyorum. Baya baya seviyorum. Hatta sanırım hastasıyım :D Ee ne demeye bu kadar bekledin derseniz, okumaya kıyamıyorum ki. Nasılsa 1 yıl gelmeyecek biliyorum. Ama sabrın da sınırı var değil mi? 

Dark-Hunter serisi bayaaaaa uzun bir seri. Bizde ki hızı da malum. Seriyle ilgili tek tesellim her kitapta farklı karakterler olması. Beklemeyi daha katlanılabilir kılıyor. Bu kitapta 2. kitaptan tanıdığımız Talon'un hikayesi. Orada zaten ilgimi çekmişti. Vay canına dedirten bir hikayesi vardı. 

1500 yıl önce Tanrılardan birini kızdıran Talon, tüm ailesinin ölümüne şahit olur. Üstüne sevdiği herkesi kaybedeceği yönünde bir de lanet edinir. 1500 yıl boyunca Artemis'in Karanlık Avcı'larından biri olarak görevini duygularından arındırarak yerine getirir. Taa ki Sunshine ile karşılaşana kadar. Sunshine, Daimon'ların saldırısına uğrayıp, Talon yaralanınca onu evine alıyor. Ve o dakikadan sonra hayatları bambaşka şekilde ilerlemeye başlıyor.

İki karakterde tam sevdiğim tarzdaydı. Özellik Sunshine. Talon'un geçmişi ise çok dokunaklıydı gözlerim doldu okurken. Aralarındaki aşk da çok hoşuma gitti. Gerçi bazılarına cinsellik fazla gelebilir ama görüldüğü üzere hissettirebildikten sonra bence sakıncası yok. Ben hissettim valla. Aşkı da mutluluğu da çaresizliği de. 

Üstelik yağ gibi akan bir çevirisi de vardı. Tam puan aldı benden :D İlk iki kitabı beğendiyseniz yine beğenirsiniz diye düşünüyorum. Karar sizin (:

Puanım:

* * *
Ölümsüz bir savaşçı
Hem tutkularıyla hem de
Karanlıkla savaşacak

Bir Kelt klanının şefi olan Talon büyük bir hata yaparak savaş tanrısı Camulus’un oğlunu öldürür. Buna çok öfkelenen Camulus onu lanetler ve Talon tüm sevdiklerinin korkunç bir şekilde öldüğüne şahit olur. Ancak kendi klanı kız kardeşini gözlerinin önünde öldürdüğünde çaresiz kalan Talon intikam alabilmek için ruhunu satar.

Bin beş yüz yıl sonra Talon, insanları av olarak gören yaratıklarla savaşan, ölümsüz ve isimsiz bir kahraman haline gelmiştir. Ona sadece hayatta kalmayı değil, yaşamayı hatırlatan, sıradışı ressam Sunshine’la tanışana kadar hayatından memnundur. Ne yazık ki Mardi Gras başlamış ve New Orleans eski tanrılarla dolmuştur, dünyayı tekrar ele geçirmek isteyen Camulus da aralarındadır. Kılıçlar çekilmiş ve Talon için intikam zamanı gelmiştir. Fakat onsuz yapamayacağı kadını ve diğerlerini kurtarabilecek midir?

4 yorum:

  1. yunan mitolojisine bayılıyorum ve dolayısılya seriyede :)
    benimde çok severek okuduğum bir seri bu
    ütopik hikayelerden hoşlananların kesinlikle bayılacağı diğerlerininse bir şans vermeleri gerektiğini düşünüyorum
    Ellerine sağlık pınar cım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Şans vermelerine katılıyorum. Her türlü doyurucu bir kitap. Kalemi çok güçlü bir yazar. Mitoloji sevdiğimi sayelerinde keşfettim (:

      Sil
  2. Serinin 2. kitabı mı o.O Ben 3. kitap sanıyordum.Şimdi readse baktımda 2ymiş..
    Aşk kölesi 0. Uykusuz geceler (Gece Yaşayanlar) 1. Buda 2. kitapmış..0 ne ya...
    neyse bende Gece Yaşayanları okumuştum ve sevmiştim ama unuttum nedense..
    şmdi en baştan sırayla okuyayım öylesi daha güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende görünce şaşırdım ama 22 kitap yetmemiş bir de 0 yapmışlar ilk kitabı :D
      Baştan almak ne güzel olur. Gönül ister bekleyip okuyalım ama 2 düzine kitap kaç yılda çıkar kimbilir (:

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: