Perşembe, Şubat 28, 2013

Karen Hawkins - Artık Benimsin (Yorum)


Künye

Orjinal Adı: How to Abduct a Highland Lord
Seri Bilgisi: MacLean Curse #1
GoodReads Puanı: 3.91




Puanlama:


Konu: 4

Serinin diğer kitabı Sen Kimseyi Sevemezsin’den lanetle ilgili bir şeyler hatırlar gibiyim ama çok zaman geçince o kadar karıştı ki genelinden bağımsız düşündüm ve bazı yerlerde saçma gelse de genel olarak sevdim. Özellikle kadın karakter hoşuma gitti. Sinirlendiğinde şimşekler çıkarıp yola getirmek… paha biçilemez. Konuyla ilgili tek sevmediğim nokta olayların çok hızlı gelişmesi. Belki Karen Hawkins olmasa normal gelebilirdi ama böyle süratli bir olay kurgusu ondan beklemediğim bir şeydi. Sadece kitabın çabuk bitmesine yardımcı oldu bu durum. Romantik sahneler ve didişmeler olsa da azıcık daha içe yönelse iyi olurmuş, böylece o aşık olma süreçleri daha net olurdu -ki çok derinlere inen, sürekli düşünme halinde geçen kitapları pek sevmememe rağmen bana bile yetersiz geldi.


Kapak: 4

Gönül ister ki, özellikle dönem kapaklarında orijinal kullanılsın ama maalesef bu çok az gerçekleşiyor. O yüzden genel olarak beğendim. Tamam, kızın kıyafet felaket ama karakteri okuyunca fiziksel özelliklerinin benzediğini gördüm. Hey gidi günler, sarışınların esmere döndüğü kapaklar gördükten sonra bu detaylara dikkat edildiğini görmek yetmeye başladı sanırım (:


Çeviri: 4

Orijinal okumadığım için çeviri de nasıl bir iş başarılmış bilmem zor ama genel olarak çeviri güzeldi. Eğer hatalar varsa bile hissetmedim demek ki iyi bir iş çıkmış ortaya. Sadece bazı yazımsal hatalar vardı, onun dışında okuması zevkliydi.


Kitap Adı: 3

Geçmişleri düşünüldüğünde “Artık Benimsin” ismi yeterli seviyede uygun görünse de bir tık daha güzeli olabilirdi bence. Özellikle lanete atıfta bulunan bir isim tercih ederdim. Yine de buna da şükür diyorum.


Anlatım: 4

Dediğim gibi tek eksi yanı sanırım anlatımdaki hız. Hızlı bir giriş, sonra pat pat ve hop olaylar çözüldü. Aşklarını bile yeterli sürede itiraf edemediler. Sanki aceleye getirilmiş gibi. Yine de sıkıcı olmasındansa hızlı olanı tercih ederim. En azından hadi bitsin artık demedim çünkü gerçek anlamda çabuk bitti.


Değerlendirmeme gelirsek;

3.8  / 4 - Kesinlikle geçer not aldı...




Yazarı seviyor ve bazı durumları tolere edebiliyorsanız muhtemelen beğenirsiniz. Her ne kadar diğer kitaplarının yanında biraz daha sönük görsem de sevdiğim bir yazar olduğundan benden geçer not aldı. Eğer serinin tamamlandığı günleri görmeyi başarabilirsem baştan bir daha okumayı da isterim (:

Şimdiden keyifli okumalar (:



Alıntı
“Kazanılması gereken bir mücadele varken, kadınların evde oturmasını beklemenin adaletsizce olduğunu düşünmüşümdür. Eğer bir kadın çocuk taşıyabilecek güçlüyse, bir erkeğe karşı kılıç sallayabilecek kadar da güçlüdür.”



* * *


Bannerlar için tıklayınız...


* * *


Bu, Fiona MacLeanin rüyalarındaki düğün değildir. Törende ne ailesi ne de konuklar bulunmaktadır, yalnızca mihraba -kelimenin tam anlamıyla- sürüklenen bir damat vardır.

Ancak Fiona, bir daha yüzünü görmeyeceğine yemin ettiği yakışıklı Jack Kincaid ile yapacağı bu evlilik iki aile arasındaki kanlı savaşa mani olacaksa, buna boyun eğmeye hazırdır. Elbette kalbini vermeden yatağını onunla paylaşacaktır...

İskoçyadan Londraya kadar yoldan çıkmış bir serseri olarak bilinen Jack, kendini berbat durumlarda bulmaya alışkındır ama... ya evlilik?
İkisi çok uzun zaman önce bir gençlik tutkusu yaşamışlardır. Şimdiyse ateşli ve şehvetli Fiona bir kez daha kendisine aittir. Ve sözde evlenmiş olsalar da Jack, onun bedenine ve ruhuna sonsuza kadar sahip olmaya hazırdır.

"Eğlenceli, seksi ve çok tatlı!"
Victoria Alexander

2 yorum:

  1. kitabı almayı zaten düşünüyordum,bu kadar beğendiysen, düşünmeyip en yakın zamanda eyleme geçeceğim.
    anladığım kadarıyla kusur olarak gördüğün hızlı anlatım genel puanını etkilememiş, demekki oldukça iyi.
    Yorum için teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  2. Biraz müsamaha gösterebilirsen okumalısın derim. Seri olarak nerede hala çözebilmiş değilim ama bağımsız düşündüğümde hoşuma gitti (: Evet, hızlı anlatım dışında bir sorunu yok :D

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: