Perşembe, Kasım 19, 2015

Zeynep Şentürk - Bir Adım Sonrası Ayrılık || Tanıtım

Bugün sizlere en özelinden bir kitap tanıtacağım. Aslında geçtiğimiz günlerde tanıtmam gerekirdi ama fuar olması nedeniyle ancak fırsat oldu. 

Bir Adım Sonrası Ayrılık kitabının yazarı ablam. Ara sıra Üşengeç Yorumcu olarak da blogda yorum yapıyor kendisi. Artık blogda daha etkin olacak sanırım. Eh yeni kitabı yazmaya başlayınca nasıl olacak bilmiyorum ama kendisi bu konuda ısrarcı :D 

Ablama yazım hayatında başarılar diliyorum. Umarım sizlerde kitabı alarak yorumlarsınız. Düşüncelerinizi çok merak ediyoruz (:

İnsanın ablasının kitabını raflarda ve satış sitelerinde görmesi çok ilginçmiş yalnız söylemem lazım (:



Tanıtım:

Zengin de olabilirsiniz, fakir de. Güzel de olabilirsiniz çirkin de. Ama aşk tüm bunların dışındadır. Bir anda gelir, bir tesadüfle... Bazen yolda gördüğünüz bir tabela ya da kırmızı bir ışık hayatınızı değiştirir. Hayat bir önceki sizden bambaşka bir ‘siz' yaratır.

Benim hikayem tam da bu noktada başlıyor. Kırmızı ışıkta beklerken gördüğüm bir çift gamzeyle. Gülüşünü gördüğüm anda ona âşık olmam kaçınılmazdı. Adı, boyu, yaşı... Hiçbiri aklıma gelmedi, benim için güldüğünü görmek istediğimden başka. Artık benim için gelecek, adını bile bilmediğim bir kızdan ibaretti. Onu seviyordum ama tanımıyordum. Görüyordum ama konuşamıyordum. Her bulduğumda ise yeniden kaybediyordum.

Kaderin karşıma çıkardığı tüm sorunların aksine ya hayatımın aşkını kazanacaktım ya da korkularımın arkasına sığınıp yaşayabileceğim en büyük aşkı kaybedecektim. Ama biliyordum ki kendi çizdiği yolda, kendi adımlarıyla ilerlerdi aşk. Soru işaretlerinin arasından sıyrılan tek ‘nokta' vardı ve o da onu sevdiğimi söylediğimden sonra konulandı. Onu seviyordum, nokta.

Çünkü sevgi varsa onun için savaşmak kaçınılmazdı. Bu savaştaki tek kural ise geçmişteki artılar, gelecekte işe yaramazlar!

3 yorum:

  1. Hahaha ablanın yazar olması nasıl bir duygu?
    Kitabı okuduysan okurken neler hissettin merak ettim:)

    Ablanın kitabınıda listeme ekledim:)

    YanıtlaSil
  2. Daha öncede görmüştüm facebook paylaşımlarında hayırlı olsun dileklerimi buradan ileteyim o zaman :)

    YanıtlaSil
  3. @le yan çok değişik sanırım daha alışmadım :D

    @gül özdemir teşekkürler ^_^

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: