Çarşamba, Eylül 23, 2015

Kitap Alışverişleri: Part 1


Selam herkes! 

Uzun ama gerçekten uzun bir zamandır alışveriş yazısı yazmıyorum. Buna bir dur demek lazım değil mi :D 
Aslında bu yazıyı yazmak için 3 aydır bekliyorum. Babil kampanyasını bilirsiniz. İşte onu tamamlamak istedim. Tabi o araya sahaf, başka sitelerden alışverişler vs de eklendi. Kısa kesip, yeni neler eklendi kitaplığıma yazayım :D



Öncelikle takaslar!

   

Ukitap sağolsun çok güzel kitaplar ile buluşuyorum. 

     

Özellikle bazı takaslarım beni çok sevindirdi :D

  

Carpe Diem kitapları çok şirin ya :D

 

Hasat, takas yaptığım üyenin gönderdiği resim. Çok hoşuma gitti, başka resim seçme gereği duymadım bile :D

  

* * *

Tabii ki Ukitap'tan sadece takas yapmıyorum. Bazen kitap aldığımda oluyor. Bakınız şekil A.

  

* * *

Sonra bir ara D&R çıkarması yapmıştım ben. Orada da Altın Kitaplar indirimi çok güzel. Gerçi yine indirim varmış, bir ara uğramalı :P 

  


* * * 

Sahaf ve kiler alışverişlerini de unutmamalı.

  

* * *

Kitapyurdu'ndan alışveriş yapmayı da seviyorum ben. 20tl'ye kargo da ödemiyorsun, devasa sepetler yapmana gerek kalmıyor. 
Kitapsihirbazında da birikmiş puanlarım vardı. Bu 3 kitap bedavaya geldi. 
Gerçi onda şöyle bir durum var. Sadece puanla alışveriş yapamadığım için bir kitap daha almıştım. Onu tedarik edememişlerdi. Sağ olsunlar ilgilenip hemen ücreti iade ettiler.

  

* * *

Geçen bayram Beyaz Dizi sitesinde indirim vardı. Dayanamadım ve ondan da faydalandım.

  

* * *

Babil'e geçmeden önce İlknokta alışverişimden bahsetmek istiyorum.

Yaz indirimleriniz malum, sanırım çokça insan tav oldu buna. Ben de memnunum aslında. Tek sevmediği yanı şu ki kampanyanın Ağustos sonuna kadar devam edeceğini söylemelerine rağmen halen devam etmesi. Tamam, kampanya devam etsin güzel bir şey ama arkadaş ben daha fazla kitap alacaktım hem size hem bana yazık değil mi? Devam edeceğini söyleseydiniz ne güzel daha bekler 3-5 kitap fazladan alırdım.


* * *

Ve gelelim 3 aylık Babil hasılatınaaaaa :D
Eh tabii ki önceliğim pahalı olan kitaplardı :D Aslında normal indirimle almayacağım kitaplar da aldım bu sayede. Yayınevlerine göre ayırdığım kitaplarım şu şekilde.


  

    

      


* * *

Bir de ekstralarım var :D


Sırada Sahaf Festivali alışveriş yazım var, şimdiden haber vereyim :D

16 yorum:

  1. Bir ara bu yazı bitmeyecek sandım. İn in bitmiyor ya *kıskandım* :D Keyifle oku :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıyı yayınlama konusunda sürekli gecikmem sebebim bu :D Çek, düzenle, ekle bitmedi gitti :D
      Teşekkürler ^_^

      Sil
  2. Resmen vurgun yapmışsın yahu! :D
    Hiç kıskanmamış gibi yapıyor ve keyifli okumalar diliyorum. :)

    YanıtlaSil
  3. Yeni kitapların hayırlı olsun keyifli okumalar :) Kaç kitap aldın ? saymaya korktum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürlerr (: Ben de saymamıştım aslında ama şimdi saydım 124 sanırım yanlış hesaplamadıysam :D

      Sil
  4. Karmakarışık çok zevkli ve komik bir kitap:)
    Bir deniz kızı hikayeside öyle:) ikisinide okurken çok güldüm:)
    Hayalet kitabını full seri almışsın ben beğendim ama kardeşim sevmemişti diğer kitaplarınıda fırsat bulunca alıcam

    YanıtlaSil
  5. @le yan Karmakarışık'ın iyi olduğunu duydum ama 2. kitap dolayısıyla bir türlü okuyamıyorum maalesef. Diğer kitaba bakacağım ama (:
    Ben ilk kitabı okumuştum, çok da beğenmiştim. Umarım devam kitapları da güzeldir (:

    YanıtlaSil
  6. Karmakarışığın ikinci kitabını ben almayı düşünmüyorum aslında
    birincide drew erkek karakter anlatmıştı çok güzeldi.
    ikinci devamı ama kız tarafından. Bu yüzden almak gelmiyor içimden:/

    YanıtlaSil
  7. @le yan ablam okudu kitabı, ben de pişman oldum aldığıma ama almış bulunduk bir kere :(

    YanıtlaSil
  8. @le yan darmadağınık içindi yazdığım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman erkek karakterin anlattığı daha güzel oluyor.
      Zaten ikili olan böyle kitaplarda digeri tekrar gibi oluyor.
      Aynı seyler bakış acısı farklı.
      Drewi kendime benzetmiştim ic sesini digeri beni ilgilendirmiyor:) hahah

      Sil
  9. @le yan çok haklısınız. Jamie McGuire'de de Travis'in bakış açısından anlattığını daha çok beğenmiştim.
    Drew'i merak ettim iyice ama 2. kitabı okuyamayacağım için tanışamayacağız sanırım (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yorum yazarken Travis aklıma gelmişti.
      Onda ilk kızın anlatımını okumuştum digerini aldım ama dah okumadım.
      Kaç yıl oldu alalı.
      Drewle tanış bence tam komedi:)

      Sil
  10. @le yan Travis çok iyiydi bence, bunun artısı erkekle başlaması olacak sanırım (: Devamını okuyamayacak olsam da şans vereceğim o zaman (:

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: