Cumartesi, Şubat 23, 2013

Bannerlar



Kitab-ı Sevda da görüp beğendiğim bannerlerdan bende denemek istedim. Çok amatörce ama yapımını sevdim. Beğendiğim kitapları bannerlarla süslemek güzel olmaz mı :D

Not: Eklemek için; Yerleşim'den, Gadget Ekle'ye tıklayın. Html/Java Script'i seçip kodları yapıştırın.

* * *

Alyssa Day - Atlantisin Yükselişi


Alyssa Day - Atlantisin Uyanışı


Amy Meredith - Gölge


Andrea Cremer - Silüet


Andrea Cremer - Dolunay


Andrea Kane - Tenimdeki Mühür


Andrea Kane - Kalbimdeki Mühür


Cassandra Clare - Mekanik Melek


Cassandra Clare - Mekanik Prens


Cassandra Clare - Mekanik Prenses


Darien Gee - Dostluk Ekmeği


Darynda Jones - Sağdan Birinci Mezar


Darynda Jones -  Soldan İkinci Mezar


Darynda Jones - İlerden Üçüncü Mezar


Devin O'Branagan - Cadı Avı


Elizabeth Haynes - Işığı Ararken


Gayle Forman - Eğer Yaşarsam


Gayle Forman - Sen Gittiğinde


Gena Showalter - En Karanlık Gece


Gena Showalter - En Karanlık Öpücük


Gena Showalter - En Karanlık Zevk


Gennifer Albin - Yaratıcı


Hilary Boyd - Perşembeleri Parkta


James Bowen - Sokak Kedisi Bob


Jamie McGuire - Tatlı Bela


Jamie McGuire - Ayaklı Bela


Jamie McGuire - Tatlı Bela


Jennifer L. Armentrout - Obsidiyen


Jennifer L. Armentrout - Oniks


Jennifer L. Armentrout - Opal


Jennifer L. Armentrout - Köken


Jennifer L. Armentrout - Saplantı


John Green - Alaskanın Peşinde


John Green - Aynı Yıldızın Altında


John Green - Kağıttan Kentler


Jojo Moyes - Senden Önce Ben


Jojo Moyes - Sevgilimnden Son Mektup


Julia Quinn - Bana Sevdiğini Söyle


Julia Quinn - Şahane Bir Kadının Gizli Günlüğü


Julia Quinn - Yüreğe Söz Geçmiyor


Julia Quinn - En Çok Beni Sev


Julia Quinn - Son Söz Aşkın


Julia Quinn - Rüyalar Gerçek Olsa


Julia Quinn - Sonsuz Sevgilerimle


Julia Quinn - Sana Muhtacım


Julia Quinn - Öpüşünde Saklı


Julia Quinn - Biz Evleniyoruz


Karen Hawkins - Artık Benimsin


Karen Hawkins - Sende Kimseyi Sevemezsin


Karen Marie Moning - Sisli Dağların Ötesinde


Karen Marie Moning - Yenilmez Savaşçı


Kathleen Long - Gökkuşağını Yakalamak


Kiera Cass - Beni Seç


Kiera Cass - Elit


Kiersten White - Paranormal


Kiersten White - Doğaüstü


Kiersten White - Sonsuz


Kristin Hannah - Ateşböceği Yolu


Kristin Hannah - Ateşböceğinin Şarkısı


Kristin Hannah - Evden Çok Uzakta


Kristin Hannah - Gece Yolu


Kristin Hannah - Gerçek Renkler


Kristin Hannah - Kış Bahçesi


Kristin Hannah - Kız Kardeşler Arasına


Kristin Hannah - Sevgi Uğruna Yaptıklarımız


Lara Adrian - Gece Yarısı Öpücüğü


Lara Adrian - Kızıl Öpücük


Lara Adrian - Gece Yarısı Uyanışı


Lara Adrian - Gece Yarısı Çığlığı


Lara Adrian - Gece Yarısı Tuzağı


Lisa Kleypas - Hathaway Serisi


Lisa Kleypas - Hathaway Serisi


Lisa Kleypas - Hathaway Serisi


Lisa Kleypas - Wallflowers Serisi


Lisa Kleypas - Wallflowers Serisi


Lisa Kleypas - Wallflowers Serisi


Lisa Kleypas - Wallflowers Serisi


Lisa Scottoline - Anne Kalbi


Lisa Scottoline - Her Şey Kızım İçin


Lissa Price - Başlayanlar


Lissa Price - Sonlayanlar


Lucinda Riley - Orkide Evi


Margaret Mallory - Arzu Şövalyesi


Margaret Mallory - Haz Şövalyesi


Maria V. Snyder - Study Serisi


Maria V. Snyder - Study Serisi


Maria V. Snyder - Study Serisi


Maya Banks - İskoçyalının Kollarında


Maya Banks - Sürgün


Nora Roberts - Anahtar Serisi


Nora Roberts - Işığın Anahtarı


Nora Roberts - Bilgeliğin Anahtarı


Nora Roberts - Cesaretin Anahtarı


Nora Roberts - Aşk Sığınağı


Nora Roberts - Bataklıkta Gece Yarısı


Nora Roberts - Chesapeake Bay Serisi


Nora Roberts - Dolunayda Aşk


Nora Roberts - Düşlerin Ötesinde


Nora Roberts - Beyaz Düşler


Nora Roberts - Bu Güller Senin


Nora Roberts - Değerini Bil


Nora Roberts - Ömrüm Senindir


Nora Roberts - Yarın ve Daima


Nora Roberts - Son Sevgili


Nora Roberts - Bir Umut Daha


Nora Roberts - Sıcak Buz


Nora Roberts - Uğursuz Kolye


Nora Roberts - Üç Kader Tanrıçası


Nora Roberts - Villa


Nora Roberts - Yüzleşme


P. C. Cast - Tanrıça Serisi


P. C. Cast - Tanrıça Serisi


P. C. Cast - Tanrıça Serisi


P. C. Cast - Tanrıça Serisi


P. C. Cast - Tanrıça Serisi


P. C. Cast - Tanrıça Serisi


P. C. Cast - Tanrıça Serisi


P. C. Cast - Çaylak El Kitabı 101


P. C. Cast - Lanetli


P. C. Cast & Kristin Cast - Ejderha'nın Yemini


P. C. Cast & Kristin Cast - Gece Evi Serisi


P. C. Cast & Kristin Cast - Gece Evi Serisi


P. C. Cast & Kristin Cast - Gece Evi Serisi


P. C. Cast & Kristin Cast - Gece Evi Serisi


P. C. Cast & Kristin Cast - Gece Evi Serisi


P. C. Cast & Kristin Cast - Gece Evi Serisi


P. C. Cast & Kristin Cast - Gece Evi Serisi


P. C. Cast & Kristin Cast - Gece Evi Serisi


P. C. Cast & Kristin Cast - Gece Evi Serisi


P. C. Cast & Kristin Cast - Gece Evi Serisi


P. C. Cast & Kristin Cast - Gece Evi Serisi


Rick Riordan - Şimşek Hırsızı


Rick Riordan - Canavarlar Denizi


Rick Riordan - Titanın Laneti


Rick Riordan - Labirent Savaşı


Rick Riordan - Son Olimposlu


Rita Hunter - Aşkın Ateşi


Rita Hunter - Ruhun Ateşi


Samantha Young - Dublin Caddesi


Samantha Young - Kutsanmış Kan


Samantha Young - Geçmişin Kanı


Samantha Young - Gölgelerin Kanı


Seré Prince Halverson - Mutluluğun Öteki Yüzü


Sergey Lukyanenko - Gece Nöbeti


Sofi Oksanen - Araf


Sofi Oksanen - Stalin'in İnekleri


Susan Elizabeth Phillips - Aşk Kapıyı Çalınca


Susan Elizabeth Phillips - Aşkta İlk Çeyrek


Susan Elizabeth Phillips - Kalbinde Bir Yer Aç


Susan Elizabeth Phillips - Sensiz Olmaz


Susan Elizabeth Phillips - Küçük Bir Hayal Kur


Susan Mallery - Bana Bir Aşk Borçlusun


Susan Mallery -Aşkın İki Yüzü


Susan Mallery -Hüznün Gölgesinde Aşk


Sylvia Day - Arzulanan Kadın


Sylvia Day - Sana Soyundum


Sylvia Day - Sende Kendimi Buldum


Sylvia Day - Sana Bağlandım


Sylvia Day - Günaha Davet


Sylvia Day - Yatağımdaki Yabancı


Teresa Medeiros - Unutulmaz Öpücük


Yasmine Galenorn - Cadı


Yasmine Galenorn - Değişim


Yasmine Galenorn - Karanlık


Yasmine Galenorn - Ejderha Cadı


Yasmine Galenorn - Gece Avcısı


Yasmine Galenorn - Şeytan Kadın


Yasmine Galenorn - Kemik Büyüsü


Yasmine Galenorn - Hasat Avı


Yasmine Galenorn - Kanlı Seçim

29 yorum:

  1. güzel çalışmalar ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. Güzel olmuş, eline sağlık ve blogun için booooll kitaplı paylaşımlar :))

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler, güzel dileğiniz için (:

    YanıtlaSil
  4. Heidi Betts süper olmuşş <3 Eline sağlııkk :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler (: İlk zamanlar boyutlar biraz büyüktü ama onları öyle de seviyorum (:

      Sil
  5. Çok güzel olmuşlar ellerine sağlık :)
    kullanabilir miyim izninle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, beğenmene sevindim :D İstediğin gibi kullan. Yakında güncelleme de yapacağım (:

      Sil
  6. Çok güzel olmuş ellerine sağlık :) Birşey sorucam. Ben de banner yaptım ama yazına kod şeklinde nasıl ekledin? onu bulamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler (: Kod kutucuğunu mu diyorsun? Nette kodunu buldum, öyle ekledim (:

      Sil
    2. Evet evet o :)) adresi rica etsem :)

      Sil
    3. Nereden aldığımı hatırlamıyorum ama sanırım bu adresti (:

      Sil
    4. Hangi adresti ?? :) link attın sanırım ama göremiyorum :)

      Sil
    5. Çook pardon, hızlı yazarken linki yapıştırdı sanıp kapatmışım :D

      http://parakazanmaokulum.blogspot.com/2011/11/kod-buraya-eklenecek-yazan-yere-kutucuk.html

      Sil
  7. çok güzel olmuuuş emeğine sağlık.kapağını beğenmediğim kitabın bannerinı görünce alasım geldi :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha sağol canım utandırma ama beni şimdi :D

      Sil
  8. Wooww bayıldım doğrusu. Birkaç tanesini de blogumda kullandım. Teşekkürler =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, güle güle kullanın (: İstediğiniz kitap olursa haber verin lütfen (:

      Sil
  9. Harry Potter, Percy Jackson serileri, Vampir Günlükleri serisi, Cadı Avı, Başlayanlar, Bu Kitabın Adı Sır serisi, Olimpos Kahramanları Serisi Bir Genç Kızın Gizli Defteri serisi, Dostluk Ekmeği, Mutluluğun Öteki Yüzü, Gökkuşağını Yakalmak, Chikago Vampirleri Serisi ve Dedektif Kurukafa serisi'ni göremeyince açıkçası hayal kırıklığına uğradım ama yine gzl olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Mutluluğun Öteki Yüzü dışında okumadığım için yapmadım hiçbirini. Diğerlerini büyük kısmı okuduklarım bir kısmı da gözüme takılanlar. Ama isterseniz tabi ki yapabilirim. Arkadya tarzındaki kitapları pek ekleyen görmediğimden yanaşmadım açıkçası. Fantastik, tarihi daha çok gidiyor. Fantastik de pek okumadığımdan yazdıklarınız eksik kaldı maalesef. Biraz arada verdim açıkçası. Devam edeceğim, üstelik ilk olarak yazdıklarınızla.
      Sır serisini bilmiyorum ama Raven Hart olabilir mi?

      Sil
    2. Hayır Raven Hart değil :) Pseudonymous Bosch :) Ve güncellemeyi en kısa zamanda yaparsan sevinirim, çünkü blogum bekliyor :D Bakarsan sevinirim; Kitaplara Deli Olan Kız :) Bu arda, bir de Bakire ve Sonlayanlar kitabını eklersen sevinirim, yeni aldım ikisini de ama hiçbiryerde bulamadım :( Ve Beni Seç serisinin son kitabının türkçe bannerını bulamamıştım. Lütfen onu da yap.
      SENİ çok yoracağım sanırım, özür dilerim ama hakikaten ihtiyacım var!

      Sil
    3. O zaman daha önce saydıklarınla birlikte bu son yazdıklarını da yapıyorum?
      Kusura bakma onları unutmuşum ben, bu hafta bitmeden en azından bir kısmını -özellikle son yazdıklarını- yetiştirmeye çalışacağım. Bosch serisini bilmiyorum ama biraz araştırmam lazım (:

      Sil
    4. Darien Gee - Dostluk Ekmeği
      Devin O'Branagan - Cadı Avı
      Kathleen Long - Gökkuşağını Yakalamak
      Lissa Price - Başlayanlar
      Lissa Price - Sonlayanlar
      Rick Riordan - Şimşek Hırsızı
      Rick Riordan - Canavarlar Denizi
      Rick Riordan - Titanın Laneti
      Rick Riordan - Labirent Savaşı
      Rick Riordan - Son Olimposlu
      Seré Prince Halverson - Mutluluğun Öteki Yüzü

      Eklendi (: Diğerlerine de en kısa sürede bakacağım. İsterseniz yazar ya da kitapları liste şeklinde bırakabilirsiniz. Daha çabuk hallederim böylece (: Yalnızca Bakire'yi ekleyemeyeceğim, bazı sebeplerden dolayı.

      Umarım bannerları beğenirsiniz (:

      Sil
  10. Ellerine sağlık, hepsine bayıldım! Birkaç tanesini kullandım, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. Bunlar çok şeker olmuş :') Oturup insanın kendi de yapmayı deneyesi geliyor :P Ellerine sağlık!

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: